Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ramenrobot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ramenrobot

    Heeft er soms iemand ervaring met dergelijke toestellen, waarop letten bij aankoop?

  • #2
    Re: ramenrobot

    Ik wist niet eens dat dit bestond ??? Geef es een linkje.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: ramenrobot

      WELTNEUHEIT FENSTERPUTZROBOTER!Zwei Modelle im direkten Vergleich!


      Windoro is the first ever window cleaning robot. I have used it for several months to clean our windows ad home and at the office. Read detailed review of Wi...

      Comment


      • #4
        Re: ramenrobot

        ik wist niet dat dit reeds voor persoonlijk gebruik bestond.

        Heb het voor de eerste keer gezien, twee jaar geleden, hier:



        en daar waren de ruiten toch proper !
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: ramenrobot

          Wat gaan ze nog allemaal uitvinden? Weer meer tijd om nog meer te stressen.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: ramenrobot

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Wat gaan ze nog allemaal uitvinden? Weer meer tijd om nog meer te stressen.
            Ttz, ik ken een vrouwtje in een flat, 2 hoog, kan de vaste gedeelten niet zelf poetsen, op glazenwassers kan ze echt niet rekenen , die sturen steeds hun kat ...
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: ramenrobot

              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              Ttz, ik ken een vrouwtje in een flat, 2 hoog, kan de vaste gedeelten niet zelf poetsen, op glazenwassers kan ze echt niet rekenen , die sturen steeds hun kat ...
              Dan heeft ze alvast al gezelschap.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: ramenrobot

                Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Dan heeft ze alvast al gezelschap.
                ook al met dat gezelschap geprobeerd, nadien stond ze vol schrammen ....
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • #9
                  Re: ramenrobot

                  Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  ook al met dat gezelschap geprobeerd, nadien stond ze vol schrammen ....
                  En deze dan. KLIK
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ramenrobot

                    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Ttz, ik ken een vrouwtje in een flat, 2 hoog, kan de vaste gedeelten niet zelf poetsen, op glazenwassers kan ze echt niet rekenen , die sturen steeds hun kat ...
                    Ja.., daar kan ik nu wel inkomen. In dergelijke gevallen kan het heel nuttig zijn, maar ramen waar je goed aankan laten poetsen met dergelijk toestel vind ik er toch wel over hoor. Als je dat al niet meer kan, wat gaat een mens dan wel nog doen??? Nu, ik ben misschien niet meer van deze tijd, maar nogmaals, moeten die huiselijke taken dan echt allemaal door apparatuur gedaan worden? Zelf kuisen of laten kuisen als je het niet meer kan, dan help je nog mensen aan het werk ook.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Re: ramenrobot

                      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Ja.., daar kan ik nu wel inkomen. In dergelijke gevallen kan het heel nuttig zijn, maar ramen waar je goed aankan laten poetsen met dergelijk toestel vind ik er toch wel over hoor. Als je dat al niet meer kan, wat gaat een mens dan wel nog doen??? Nu, ik ben misschien niet meer van deze tijd, maar nogmaals, moeten die huiselijke taken dan echt allemaal door apparatuur gedaan worden? Zelf kuisen of laten kuisen als je het niet meer kan, dan help je nog mensen aan het werk ook.
                      Ik heb haar een paar jaar geleden geholpen, daarna aan de pc gezeten en ik kon niet meer opstaan, heb 3 weken krom gelopen, durf niet meer, althans daar niet ...
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment

                      Working...
                      X