Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bootcamp windows op mac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bootcamp windows op mac

    Gisteren voor mijn zus via bootcamp een windows 8 op haar MB air gezet (ze had dit nodig voor school).
    Nu dacht ik vandaag hetzelfde te doen, maar met de win 10 preview op mijn MB pro, maar ik stuit op een groot verschil...



    In bovenstaande scherm krijg ik op de MB air nog de optie om en iso file te kiezen, maar op mijn MB pro krijg ik deze keuze zoals je kan zien niet...
    Iemand die hier raad mee weet?

  • #2
    Re: Bootcamp windows op mac

    Tijdens deze stap downloadt OSX extra windows-software/drivers die op een aparte usb-stick worden gezet. Indien nodig ga je naar schijfbeheer, selecteer de lege USB-stick, partitioneer, 1 FAT-partitie. Als de boot-camp assistent klaar is met de software erop te downloaden, bewaar je de stick voor later (nadat windows 10 geïnstalleerd is).

    Comment


    • #3
      Re: Bootcamp windows op mac

      Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      Tijdens deze stap downloadt OSX extra windows-software/drivers die op een aparte usb-stick worden gezet. Indien nodig ga je naar schijfbeheer, selecteer de lege USB-stick, partitioneer, 1 FAT-partitie. Als de boot-camp assistent klaar is met de software erop te downloaden, bewaar je de stick voor later (nadat windows 10 geïnstalleerd is).
      Ja dat begrijp ik allemaal wel, maar ik krijg in deze stap niet de keuze om de windows 10 iso te selecteren, welke optie er op de mb air wel was... hoe weet bootcamp anders welke windows ik wil installeren?

      Comment


      • #4
        Re: Bootcamp windows op mac

        Heb het aan de praat gekregen, na lang zoeken blijkt mijn macbook geen installatie vanaf usb te ondersteunen.
        Iso op schijf gebrand en het probleem was opgelost.


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment

        Working...
        X