Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mistig hageland vanmorgen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mistig hageland vanmorgen

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: mistig hageland vanmorgen

    Prachtig dit beeld, mij wel onbekend alhoewel ik meerdere keren in het Hageland ben geweest. En ondank de mist voelt de foto dan nog warm aan.

    Comment


    • #3
      Re: mistig hageland vanmorgen

      Hij lijkt scheef te staan. Waarschijnlijk omdat het landschap afloopt maar ik had hem toch ´recht gezet´.
      Opbouw is mooi, kleuren iets minder, misschien een versie in zwart-wit?
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: mistig hageland vanmorgen

        Het lijkt misschien scheef te staan maar ik ga dat laten, dat is daar gewoon zo.
        En de kleur ... die was ook gewoon zo, ik had ook liever andere kleurtjes gehad maar dat zat er bij ons niet in.
        Nog jammer dat ik de geur niet kan weergeven, dat veld daarnaast was juist met zo'n vloeibare mest geinjecteerd
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: mistig hageland vanmorgen

          ik herken die bomen maar kan ze niet plaatsen. grr.
          Eerst dacht ik aan het baantje aflopend naar horst, maar dat is het niet, denk ik. er staat daar een draad langs de baan. en tja, vlak in het hageland, niet simpel te vinden.

          stoem ideeke van me : lager standpunt, dan blijft wegje even breed beneden de foto, maar wordt het minder lang op de foto. nu vult het nogal, denk ik.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: mistig hageland vanmorgen

            prachtig Frans ,mooi de sfeer weergegeven met een mooie compo ,gemiddeld gezien staan de bomen recht dus het zal wel juist zijn

            Comment


            • #7
              Re: mistig hageland vanmorgen

              mooie opname met oog voor de compo.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: mistig hageland vanmorgen

                @bopatje ik was wel vertrokken met de bedoeling wat zon te hebben maar dat wil soms niet lukken hé, dan maar een paar fotokes geschoten in de omstandigheden die er waren hé

                Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                ik herken die bomen maar kan ze niet plaatsen. grr.
                Eerst dacht ik aan het baantje aflopend naar horst, maar dat is het niet, denk ik. er staat daar een draad langs de baan. en tja, vlak in het hageland, niet simpel te vinden.

                stoem ideeke van me : lager standpunt, dan blijft wegje even breed beneden de foto, maar wordt het minder lang op de foto. nu vult het nogal, denk ik.
                Locatie : Langs de Doelestraat in Kortrijk-Dutsel, wel de glooiing waar jij naar referereert maar een paar km dichter bij Leuven
                Dat lager standpunt heb ik overwogen (op zich geen stom idee dus) maar dan wordt bij dezelfde brandpuntsafstand de weg breder maar wel korter, nieuw nadeel: meer lucht in verhouding tot de rest hé
                Waren er wat wolken geweest dan had ik wel gekozen voor een tussenoplossing.
                Last edited by Frakske; 19 maart 2015, 08:38.
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: mistig hageland vanmorgen

                  Mooi landschap en prima vastgelegd in het grauwe weer

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: mistig hageland vanmorgen

                    Gewoon een goudeerlijke foto, met een mooie compo.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: mistig hageland vanmorgen

                      Puur naturel.
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment


                      • #12
                        Re: mistig hageland vanmorgen

                        knap beeldje, juist alleen dat kleine boompje aan de linkerkant hé, dat leid altijd mijn aandacht af. dat is dan ook wel het enige. en over dat schuine, niets behalve het water is recht.
                        Photography is a way to see the world in detail.
                        Fotograaf op rust

                        Comment


                        • #13
                          Re: mistig hageland vanmorgen

                          Mooi, somber, landschap. Ik ben het met corre1980 eens dat dat linkse boompje afleidt, met een iets ander standpunt had die eraf gekund. Als ik hem wegdenk, vind ik hem dus erg mooi en sfeervol!
                          Grt, Ingrid.
                          Ingrid Vekemans Photography
                          Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                          http://www.ingridvekemans.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: mistig hageland vanmorgen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                            Locatie : Langs de Doelestraat in Kortrijk-Dutsel, wel de glooiing waar jij naar referereert maar een paar km dichter bij Leuven
                            jip, jip, nu herinner ik het me weer. indertijd heb ik er ook wat fotookes genomen van die bomen bij ondergaande zon. hehe.
                            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: mistig hageland vanmorgen

                              Ik vind het een hele mooie. Dat boompje links stoort mij niet eigenlijk. Heel natuurlijke zachte kleuren. Misschien is hij in Zwart/wit inderdaad ook wel mooi.
                              Het enige wat ik misschien zou doen is wat van de voorgrond wegcroppen, er meer een panoramebeeld van maken.. maar dat is denk ik persoonlijke smaak..

                              Comment

                              Working...
                              X