Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leidingstraat Alveringem - Maldegem.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leidingstraat Alveringem - Maldegem.

    Momenteel zijn ze hier dwars door West-Vlaanderen een nieuwe aardgasleiding aan het aanleggen,
    diameter 900mm op hoge druk, er wordt eerst een vlakke strook aangelegd van tussen de 29 en 35 meter breed.
    Komt hier op nog geen twee Km van ons deur voorbij.
    Weinig geziene transporten worden daarvoor aangewend, zoals deze



    Je kan het ganse project volgen op FB

    Last edited by Guest42; 18 maart 2015, 07:27.

  • #2
    Re: Leidingstraat Alveringem - Maldegem.

    Zolang er maar gaan leiding op twee km van ons deur voorbijkomt...de gasramp in Gellingen indachtig.
    Alhoewel het op twee km toch nog redelijk veilig zal zijn zeker.

    Comment


    • #3
      Re: Leidingstraat Alveringem - Maldegem.

      Op zo'n 100m van hier lopen er twee van die hogedruk leidingen, als ze die leidingen niet beschadigen met graafmachines, dan is de kans dat er iets mee gebeurt heel erg klein.
      Ik heb toen ook een fotoreportage gemaakt van die werken, die stond op mijn Fotopic-website (Fotopic bestaat ondertussen niet meer), en ik heb ze niet opnieuw op de Smugmug website gezet.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Leidingstraat Alveringem - Maldegem.

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        ..................................
        Weinig geziene transporten worden daarvoor aangewend, zoals deze

        .......................
        Machtige machines!
        Dank voor de link.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: Leidingstraat Alveringem - Maldegem.

          Heb het videofilmpje bekeken en vond het spijtig dat ik dat voertuig met twee bestuurdersposten niet in mijn voertuigendatabank had. Ik werkte indertijd bij de FOD Mobiliteit en Vervoer en kwam daar nauw in contact met de dienst Uitzonderlijk Vervoer voor wie ik ritten via een software moest uittesten, zowel op passages van rotondes als bochten. Mag ik nog meegeven dat die Dienst Uitzonderlijk Vervoer door de vorige regering naar de drie Gewesten is gefederaliseerd.
          Wat betreft het gevaar van die leidingen, het kan altijd zoals te Ghislenghien, maar de kans dat het gebeurt zal wel kleiner zijn dan spelen op de lotto.

          Comment

          Working...
          X