Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw contract verschuiving subfirma binnen bedrijf risico / nieuwe ontslagregeling?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw contract verschuiving subfirma binnen bedrijf risico / nieuwe ontslagregeling?

    Ik ben nu bij paritair comite 218 dienstverlening en 14j ancieniteit, binnen de firma tussen 2 subfirmas verschuiven naar paritair comite 226 operationeel moeten verschuiven wegens andere functie. De werkgever zegt dat alles wordt overgezet, ancienniteit,... maar met een nieuw contract is er de nieuwe wetgeving dat ze je sneller kunnen buitenzetten en minder opzeg moeten betalen. Ik zal verplicht worden dit te tekenen. Vroeger ben ik al eens overgezet van 226 naar 218 en ancienniteit werd overgezet, maar de nieuwe wetgeving over opzeg bestond nog niet, wat denken jullie hierover?

  • #2
    Re: Nieuw contract verschuiving subfirma binnen bedrijf risico / nieuwe ontslagregeli

    Moderator Note: Dat lijkt mij een sociaal onderwerp te zijn en wordt dus gesloten.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment

    Working...
    X