Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 550d wired flash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 550d wired flash

    Ik ben bezig met een projectje en had graag een studioflits bekabeld aan mijn toestel aangesloten. Aangezien mijn 550d hier standaard geen aansluiting voor heeft had ik graag geweten als hier alternatieven voor zijn. Mijn studioflits heeft een 3,5mm sync aansluiting.
    Ik heb een triggersetje, maar kan er niet op rekenen.
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

  • #2
    Re: Canon 550d wired flash

    Er bestaat daarvoor een "blokje" dat je op de plaats van de flitser op de camera zet, daarin kan je dan het 3,5mm stekkertje van de kabel van de studioflitsers steken.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon 550d wired flash

      Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
      Ik ben bezig met een projectje en had graag een studioflits bekabeld aan mijn toestel aangesloten. Aangezien mijn 550d hier standaard geen aansluiting voor heeft had ik graag geweten als hier alternatieven voor zijn. Mijn studioflits heeft een 3,5mm sync aansluiting.
      Ik heb een triggersetje, maar kan er niet op rekenen.
      Betere triggers kopen dan. De meeste van die 2,4 Ghz triggers zijn oerdegelijk, falen nooit.
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Canon 550d wired flash

        Ik had al zo'n vermoeden. Enig idee waar ik dit kan halen? Bij fotokonijnenberg e.d. vind ik enkel draadloze setjes (ofwel kijk ik er over).
        Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

        Comment


        • #5
          Re: Canon 550d wired flash

          Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
          Betere triggers kopen dan. De meeste van die 2,4 Ghz triggers zijn oerdegelijk, falen nooit.
          Draadloos is zelfs overkill, fototoestel staat vast, alsook de flits. Ik moet me dan ook geen zorgen maken over batterijtjes ofzo
          Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

          Comment


          • #6
            Re: Canon 550d wired flash

            Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
            Draadloos is zelfs overkill, fototoestel staat vast, alsook de flits. Ik moet me dan ook geen zorgen maken over batterijtjes ofzo
            Dan wel over een kabel die in de weg hangt En die batterijtjes gaan lang mee.
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Canon 550d wired flash

              Nee hoor, het gaat om een soort selfiebox, gewoon een kist ... ik ben er zelf niet constant bij en de flits staat 30cm boven het toestel, deze zal niemand storen
              Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

              Comment

              Working...
              X