Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sharon 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sharon 2

    Van mijn photoshoot vandaag met model Sharon, op Cambo TC met Petzval lens E.Suter-Basel (+ 1890) op ongeveer F8, belicht op Multigrade IV-papier.
    .

    .
    bedankt voor het kijken, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Sharon 2

    Ik vermoed dat het te maken heeft met het proces/materiaal (hoe je dat ook moet benoemen) maar haar armen ogen wel heel mannelijk nu...
    verder: mooi mooi
    Groet, Philippe

    Meer en andere belekens op Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Sharon 2

      Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
      Ik vermoed dat het te maken heeft met het proces/materiaal (hoe je dat ook moet benoemen) maar haar armen ogen wel heel mannelijk nu...
      verder: mooi mooi
      Ja, zoals Alex altijd zegt voordat hij een shoot doet waarbij vrouwen zijn... het collodionproces (en ook dit, omdat ook dit fotopapier net zoals collodion niet roodgevoelig is) is een vrouwonvriendelijk proces...

      Ik verwacht trouwens opmerkingen over die haarband, want die is wel érrug prominent aanwezig....
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Sharon 2

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Ja, zoals Alex altijd zegt voordat hij een shoot doet waarbij vrouwen zijn... het collodionproces (en ook dit, omdat ook dit fotopapier net zoals collodion niet roodgevoelig is) is een vrouwonvriendelijk proces...
        Ik dacht het al...
        Ik vind het in ieder geval wel een knappe werkwijze
        Groet, Philippe

        Meer en andere belekens op Facebook

        Comment

        Working...
        X