Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de kans is klein....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de kans is klein....

    Maar toch een poging.
    heeft er iemand deze aanbieding gezien:

    Ik heb zo een led bloempot gekocht maar Zodra het donker wordt gaat de verlichting vanzelf NIET aan.
    normaal moet die wel van zelfs aangaan.
    Mss nog iemand dit gekocht die hetzelfde ondervindt?
    Er zit bijna niets van handleiding erbij.

  • #2
    Re: de kans is klein....

    Als die niet werkt zoals het hoort, dan zal je in de winkel wel een andere meekrijgen (als je die net gekocht hebt, en het kassaticket hebt bewaard om dat te bewijzen).
    Dat is toch zo bij de meeste winkels, en dat zal wel zo zijn bij Kruidvat.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: de kans is klein....

      ik weet het maar ik dit gekocht via de website van het kruidvat, bloempot is al gevuld met buxus en ik moet de bloempot opsturen via de post.
      de verzendingskosten worden wel terug betaald, maar ik moet terug verlof nemen om naar de post te gaan, de buxus eruit halen....
      vandaar mijn vraag hier.
      mss heeft er nog iemand zo een led bloempot gekocht van het kruidvat en kan hij bevestigen of de verlichting wel of niet aan gaat als het donker komt.
      (maar daar heb ik mijn bedenkingen bij, net zoals de uitleg " 2 temperatuurinstellingen" op hun site nog nooit van gehoord)

      Comment


      • #4
        Re: de kans is klein....

        Normaal kunnen ze je in een van hun winkels ook wel verder helpen.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: de kans is klein....

          Als Kruidvat die potten alleen via haar webshop verkoopt, is de kans klein dat de winkelbedienden je kunnen depanneren.
          Werkt zo 'n pot op netspanning, een speciale accu of op batterijen?
          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

          Comment


          • #6
            Re: de kans is klein....

            Oorspronkelijk geplaatst door yeplahoi Bekijk bericht
            ik weet het maar ik dit gekocht via de website van het kruidvat, bloempot is al gevuld met buxus en ik moet de bloempot opsturen via de post.
            de verzendingskosten worden wel terug betaald, maar ik moet terug verlof nemen om naar de post te gaan, de buxus eruit halen....
            vandaar mijn vraag hier.
            mss heeft er nog iemand zo een led bloempot gekocht van het kruidvat en kan hij bevestigen of de verlichting wel of niet aan gaat als het donker komt.
            (maar daar heb ik mijn bedenkingen bij, net zoals de uitleg " 2 temperatuurinstellingen" op hun site nog nooit van gehoord)
            Je kan toch naar een postpunt gaan. Met wat geluk vindt je die in de buurt waar je werkt, en open tot 19h.

            Comment


            • #7
              Re: de kans is klein....

              Oorspronkelijk geplaatst door yeplahoi Bekijk bericht
              .........................
              Er zit bijna niets van handleiding erbij.
              Als je een prof bent zou het je toch wel moeten lukken om de handleiding te lezen.
              Ook al is het bijna niets.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: de kans is klein....

                Misschien moet het ook vriezen? (grapje)

                Ja normaal zou dat eigenlijk zeer simpel electronica moeten zijn dat er in zit.
                Gewoon een LDR dat een transistortje aanstuurd, veel meer zit daar niet in.
                Vermoedelijk een storing als het niet werkt heh.

                Comment


                • #9
                  Re: de kans is klein....

                  op alle verlichting zit meestal een schakelaartje
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment

                  Working...
                  X