Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • portret

    Eigenlijk selfie…
    (PS: deze werd verkeerdelijk bij 'mensen en straatfotografie' geplaatst)

    BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

  • #2
    Re: portret

    Hele mooie en hier staat hij zeker op zijn plaats !

    Comment


    • #3
      Re: portret

      Merci, Walter!
      BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

      Comment


      • #4
        Re: portret

        Hey Wim!

        Heel mooi beeld.
        Ziet er technisch ook wel dik in orde uit. Ik ben fan van het RIM-licht. Blijkbaar wordt dit toch wel vrij vaak achterwege gelaten. Hier is toch nog net dat tikkeltje licht rechts in beeld zodat je wat los komt van de achtergrond. Fan!
        Enige wat ik zou veranderen: iets croppen (net boven het hoofd), maar ik ben dan ook fan van close close up
        cheers!
        www.bardtphotography.com

        Comment


        • #5
          Re: portret

          Hey Wim!

          Heel mooi beeld.
          Ziet er technisch ook wel dik in orde uit. Ik ben fan van het RIM-licht. Blijkbaar wordt dit toch wel vrij vaak achterwege gelaten. Hier is toch nog net dat tikkeltje licht rechts in beeld zodat je wat los komt van de achtergrond. Fan!
          Enige wat ik zou veranderen: iets croppen (net boven het hoofd), maar ik ben dan ook fan van close close up
          cheers!
          www.bardtphotography.com

          Comment


          • #6
            Re: portret

            Merci voor de tip en complimenten!
            BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

            Comment


            • #7
              Re: portret

              Heel mooi portret, goed licht en mooie b&w conversion.
              Zou er bovenaan een stukje af doen dan wordt die nog vele malen sterker.

              Grz. Peter
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment


              • #8
                Re: portret

                Een hele mooie! Aan de bovenzijde mag er wel wat af, maar dat doet niets af aan het prachtige beeld.
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: portret

                  Bedankt voor de toffe reacties! Bijsnijden is de boodschap! Thanks!
                  BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: portret

                    Afsnijden Wim, tis net als bij de kapper, wat er af is komt niet meer terug (althans bij mij niet hihi)
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: portret

                      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                      Afsnijden Wim, tis net als bij de kapper, wat er af is komt niet meer terug (althans bij mij niet hihi)
                      Ik laat altijd BIJknippen Henk Puur bedrog is het, ik ben EN mijn geld kwijt EN mijn haar LOL.

                      Leuk portet trouwens. Ben iets minder fan van de contrasten maar ik sta er voor open.

                      Comment


                      • #12
                        Re: portret

                        Knap !

                        Comment


                        • #13
                          Re: portret

                          Wauwie!!! Prachtig!
                          Zou enorm gaaf zijn op film ipv digitaal. groffe korrel erin... mmm....

                          Comment


                          • #14
                            Re: portret

                            Ik vind hem zo prachtig, maar met wat korrel kan wat mij betreft ook.
                            It doesn't matter how the paint is put on,
                            as long as something is said ... www.pbase.com/ben05

                            Comment

                            Working...
                            X