Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Selfie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Selfie

    Selfie met Cambo TC + Voigtlander Heliar F4.5, diafragma 8, belichting 1 seconde op Multigrade IV, gescand Epson V700, omkering PS met sepia 25%. Geloof me, het grootste probleem is om de zaak scherp te krijgen als er niemand anders in de studio aanwezig is... Natuurlijk wel gebruik gemaakt van een neksteun. Het overhemd trekt ook wel erg de aandacht (sorry)
    .

    .
    Twee van de zes gelukt... de andere is zo te zien iets scherper maar daar kijk ik erg zuur op.... Als je die wil zien kijk dan op mijn Pbase.
    groeten allen, Henk
    Last edited by Henk47; 11 maart 2015, 02:02.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Selfie

    Eerlijk portret.
    Nette en afgewerkte plaat.

    Comment


    • #3
      Re: Selfie

      Strenge blik, super foto.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Selfie

        Zoals je zelf al aangaf: volgende keer beter een hemd zonder motief...
        op het gebied van muggenziften: mss onderaan een klein stukje af? je linkerarm komt nu zowat half geplooid in beeld...
        verder: niks op aan te merken
        Groet, Philippe

        Meer en andere belekens op Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Selfie

          Ik vind dit heel goed zo

          Comment


          • #6
            Re: Selfie

            Ik ben eens gaan kijken via de link naar uw werk en zag dat het goed is. Wat me ook opviel is dat een ander moment een gewijzigde gezichtsuitdrukking geeft. Onze hersenen zijn toch sterk in het herkennen van gezichten, maar het is het fototoestel dat die wijzigingen vastlegt.
            Ik heb ook begrepen dat dit niet zomaar een kiekje is via een hoogstaand recent toestel maar via de vroegere manier van werken. Blij dat er nog mensen zijn die de oude waarden in ere houden.

            Comment


            • #7
              Re: Selfie

              nou je staat er goed op hoor.
              knap gedaan.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Selfie

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                nou je staat er goed op hoor.
                knap gedaan.
                grt,bouk.
                Bouk, als ik je niet kende zou ik je de eretitel leugenaar geven hahaha. Ja, mijn vrouw vindt mij nog altijd een knapperik en wie ben ik dan om dat tegen te spreken.... ;-)
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Selfie

                  Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
                  Ik ben eens gaan kijken via de link naar uw werk en zag dat het goed is. Wat me ook opviel is dat een ander moment een gewijzigde gezichtsuitdrukking geeft. Onze hersenen zijn toch sterk in het herkennen van gezichten, maar het is het fototoestel dat die wijzigingen vastlegt.
                  Ik heb ook begrepen dat dit niet zomaar een kiekje is via een hoogstaand recent toestel maar via de vroegere manier van werken. Blij dat er nog mensen zijn die de oude waarden in ere houden.
                  Dank. Het gaat een beetje in de richting van de collodionfotografie die ik erg waardeer. Petje af voor dié fotografen want die moeten ook nog eens hun lichtgevoelig materiaal voor elke opname apart zelf maken... Ik hoef er maar een fotopapiertje in te schuiven...
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Selfie

                    Sterk beeld. Je licht zit goed en is correct gekozen, afwerking is fijn om te zien.
                    Dit zijn de beelden van jou die ik wel kan smaken.
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Selfie

                      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                      Sterk beeld. Je licht zit goed en is correct gekozen, afwerking is fijn om te zien.
                      Dit zijn de beelden van jou die ik wel kan smaken.
                      Thanks Pete.
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Selfie

                        respect

                        grtz

                        Nathan
                        www.lensculture.com/nathan-verstraete

                        Comment

                        Working...
                        X