Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- I only love red roses...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - I only love red roses...

    )))



  • #2
    Re: - I only love red roses...

    Vreemde combinatie van props daardoor wel weer geinig

    Comment


    • #3
      Re: - I only love red roses...

      Lekker uitdagend, maar ik lees het verhaal niet: bebloede vingers, opgemaakt tot en met en dan toch alle camouflage of gevolgen van sporen, en kromme kogels als haarband, rook die geen rook is.
      Is het slecht? Nee.
      Is het goed? Nee
      Is het super? Ook niet, toch niet voor mij.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: - I only love red roses...

        Tis een soort controverse heh.
        The battle for life. Soort verderzetting van de reeks "desperate housewives" maar dan in ander expressie.

        Kogelband met een roosje op. Klaar voor aanval met sigaret om nog net even tot rust te komen.
        Mijn make-up nog vernield aan toe zeg en straks moet ik nog naar een feestje!!! (in de gedachten van het model).
        Wat een vrouw de dag van vandaag allemaal niet moet doorstaan.

        Vind ik echt goed gevonden.

        De rook is echt hoor Lieven. Als roker kan ik daarvan getuigen.
        Dat de kogels niet echt zijn DEUH, ik denk dat je niet zomaar even aan echt oorlogsmateriaal kan geraken voor een shoot heh.
        De laatste keer dat ik echte gezien heb was tijdens mijn legerdienst (FAL) maar op oefening hebben we ook es mogen spelen met een mitraeur waar ook zoeen band in zat (model weet ik niet meer)

        Maar het is wel een minpuntje dat de rookpluim net een soort sluier gaat vormen rond het gelaat/hoofd en dat staat niet lekker.

        Comment


        • #5
          Re: - I only love red roses...

          Inderdaad, de laatste keer dat ik zo een echte kogels in mijn handen heb gehad, waren dat er ook voor een FAL ! (en dat was eeuwen geleden ! )

          En de dag van vandaag denk ik ook niet dat je zomaar met echte een shoot zou kunnen plannen

          Wil je echte, moet je naar het midden oosten !

          Verder is de rook wel echt (zoals xafke aanhaalt)

          En, een verhaal lezen ? veel uitleg geef ik gewoonlijk niet bij mijn foto's, ik laat eenieder het verhaal erbij zelf uitvinden...

          Veel van mijn foto's zijn dan ook puur voor creativiteid en de fun ervan gemaakt, en is dat niet het belangrijkste eigenlijk ?

          Grtz, D.

          Comment


          • #6
            Re: - I only love red roses...

            Leuk gedaan! Ik vraag me af of meer dramatische verlichting hier het beeld zou versterken?

            Comment


            • #7
              Re: - I only love red roses...

              Wat maMarina voorstelt is dan wel het enige dat ik 'm beter zou gaan vinden. Maar originaliteit mag beloond, dus voor deze keer haha
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment

              Working...
              X