Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Imaging Days 2015- wie was het model zaterdagvoormiddag?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Imaging Days 2015- wie was het model zaterdagvoormiddag?

    Hey hey,

    Gisteren voormiddag (zaterdag 7/3 rond 11h) op de Imaging Days in Tour & Taxis was er een leuk model op de stand van Belgium Digital (zie foto hieronder).
    Heeft iemand een idee hoe ze heet? Ik heb een tweetal foto's van haar en misschien wil ze die wel?

    Bedankt!
    Wim

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: Imaging Days 2015- wie was het model zaterdagvoormiddag?

    Ik heb ook een tiental foto's van haar maar helaas weet ik niet hoe ze heet
    Simplicity is the ultimate sophistication

    My pictures on Flickr | Flickriver

    Comment


    • #3
      Re: Imaging Days 2015- wie was het model zaterdagvoormiddag?

      Dat is Freya Veys.

      Als je wil kunnen we haar jouw contact info doorgeven.
      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

      Comment


      • #4
        Re: Imaging Days 2015- wie was het model zaterdagvoormiddag?

        Showcase ? Vraag over wie het model is ?
        Of wil je comments op de foto, want die rammelt langs alle kanten.

        Mvg. Peter
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

        Comment


        • #5
          Re: Imaging Days 2015- wie was het model zaterdagvoormiddag?

          titto & baloo - inmiddels via de Facebook pagina van Belgium Digital in contact met haar gekomen en haar de foto's toegestuurd - toch bedankt voor de reactie.

          peter - opbouwende kritiek mag uiteraard altijd, maar als je stijl van reviewen in de trend is van 'het rammelt langs alle kanten', dan hoef ik die comments niet hoor, beslis dus zelf maar of je er je tijd wil in steken

          groeten, wim

          Comment


          • #6
            Re: Imaging Days 2015- wie was het model zaterdagvoormiddag?

            Oorspronkelijk geplaatst door WWY Bekijk bericht
            titto & baloo - inmiddels via de Facebook pagina van Belgium Digital in contact met haar gekomen en haar de foto's toegestuurd - toch bedankt voor de reactie.

            peter - opbouwende kritiek mag uiteraard altijd, maar als je stijl van reviewen in de trend is van 'het rammelt langs alle kanten', dan hoef ik die comments niet hoor, beslis dus zelf maar of je er je tijd wil in steken

            groeten, wim
            Wim,

            was niet slecht bedoeld. Was me alleen niet duidelijk of je in het juiste forum onderdeel zat en wel zat te wachten op een mening.

            Bij deze : Je ziet dat dit een foto is typisch van een voorgekauwde photoboot.
            Het licht op die booth is sowieso niet mijn dada, veel te ééntoning.
            Verder stuur jij ook het model fout aan.
            Je wil ze absoluut laten in de lens kijken en dat komt hier creepy over. Het had veel zachter geweest moest ze naast de camera hebben gekeken (had ook veel meer verhaal gehad).
            Je zit ook met zeer vervelende nekplooien door het te fel doordraaien van het hoofd, en dat is niet flatterend.
            Verder ik de toning van je foto ook niet echt mooi, het vloekt een beetje met de make-up. Het wordt allemaal te veel en trop is niet altijd goed.

            Groeten,

            Peter
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: Imaging Days 2015- wie was het model zaterdagvoormiddag?

              Dag Peter,
              Dank je wel -
              Het was indd niet de bedoeling om de foto te laten evalueren, maar zoals ik al zei, opbouwende kritiek is altijd mooi meegenomen, dus dank je wel!
              Hij stond dus misschien niet meteen in de correcte categorie, ik had de account dan ook nog maar net aangemaakt met de bedoeling om het meisje op te sporen.
              Maar inmiddels weet ik dus dat Facebook daar de meer optimale tool voor is. :-)
              Je hebt volledig gelijk mbt. de interactie met het model, die was er immers niet.
              We stonden er immers met een twintigtal samen getroept voor die photoboot, allemaal aan het fotograferen vooral om de resultaten te zien van de continue verlichting bij de ene softbox set-up die er toen stond.
              Ik wilde het model dus vooral een plezier doen met wat foto's van haar :-)
              Ik neem de opmerkingen uiteraard sowieso mee voor mijn werk in de studio :-)
              Groeten.
              Wim

              Comment

              Working...
              X