Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD Stille Waters is er !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DVD Stille Waters is er !

    Wil wil kan de DVD met filmpje bestellen van de BD Shooting Day Stille Waters.
    Hij heeft wat langer op zich laten wachten door onvoorziene omstandigheden.
    Maar hij is er dan toch eindelijk.
    Je kan hem bestellen door me een mailtje te sturen met je adres en vermeld ook je nickname erbij.
    Als tussenkomst in de gemaakte onkosten, kosten de DVD's nog steeds 7 Eurokes inclusief verzending naar Nederland, België en Duitsland.
    Winston (mijne cameramotorman) en de organisatoren krijgen hem zoals altijd gratis.




  • #2
    YOUPIE !!

    "Het" is dus reeds onderweg

    Zijn zéér benieuwd, maar heb er alle vertrouwen in, 't zal weer feest zijn hier

    Comment


    • #3
      Als de modjes dit ook niet gratis krijgen voorzie ik hier een heeeeel snel slotje

      Comment


      • #4
        Originally posted by teddy-bear
        YOUPIE !!

        "Het" is dus reeds onderweg

        Zijn zéér benieuwd, maar heb er alle vertrouwen in, 't zal weer feest zijn hier


        Teddy kijk morgenvroeg maar eens in je brievenbus.
        Jij, Winston en Vicky hebben de eer om de "eersten" te zijn bij de "premiere"...
        Veel kijkplezier

        Comment


        • #5
          Originally posted by BD Moderator Beoordeel
          Als de modjes dit ook niet gratis krijgen voorzie ik hier een heeeeel snel slotje
          LOL gooi maar op slot... Want als mod moet je hiervoor 26 Euro betalen als steun aan de filmindustrie. ne !

          Comment


          • #6
            Originally posted by mic
            [brTeddy kijk morgenvroeg maar eens in je brievenbus.

            Veel kijkplezier


            Nog één keer slapen

            Comment


            • #7
              @Mic

              Je hebt groot gelijk. 'kan niet duur genoeg zijn voor de mod's.
              Ruik ik hier enige vorm van chantage . Trouwens ze hadden dat maar in je contract moeten zetten.
              PS, heb je die Fanta-clausule er kunnen in opnemen.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Hallo Mic,u moet die TB maar eens goed aan pakken,met zijn chantage tevens is er een Email naar U toe ivm DVD

                Groetjes NoName
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mic
                  Originally posted by teddy-bear
                  YOUPIE !!

                  "Het" is dus reeds onderweg

                  Zijn zéér benieuwd, maar heb er alle vertrouwen in, 't zal weer feest zijn hier


                  Teddy kijk morgenvroeg maar eens in je brievenbus.
                  Jij, Winston en Vicky hebben de eer om de "eersten" te zijn bij de "premiere"...
                  Veel kijkplezier


                  Dat was deze morgen een complete verrassing, een pakje van Genk in onze brievenbus... de DVD van Stille Waters 'k Volg niet tot na middernacht dit forum en een vroege vogel ben ik ook niet, dus 'k wist geeneens dat de DVD al uit was.
                  Maar wij hebben genoten van de "premiere". Het is weer een heel knappe DVD geworden. Bedankt Mic voor al de moeite en zeker nu dat je het niet gemakkelijk hebt door allerlei omstandigheden.
                  Groetjes Vicky

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vicky
                    Originally posted by mic
                    Originally posted by teddy-bear
                    YOUPIE !!

                    "Het" is dus reeds onderweg

                    Zijn zéér benieuwd, maar heb er alle vertrouwen in, 't zal weer feest zijn hier


                    Teddy kijk morgenvroeg maar eens in je brievenbus.
                    Jij, Winston en Vicky hebben de eer om de "eersten" te zijn bij de "premiere"...
                    Veel kijkplezier


                    Dat was deze morgen een complete verrassing, een pakje van Genk in onze brievenbus... de DVD van Stille Waters 'k Volg niet tot na middernacht dit forum en een vroege vogel ben ik ook niet, dus 'k wist geeneens dat de DVD al uit was.
                    Maar wij hebben genoten van de "premiere". Het is weer een heel knappe DVD geworden. Bedankt Mic voor al de moeite en zeker nu dat je het niet gemakkelijk hebt door allerlei omstandigheden.
                    Ja, Vicky, jij, Teddy en Winston hebben hem al.
                    En bedankt dat ik met jullie mee mocht rijden, daarom deze kleine attentie.
                    Hopelijk beleef je plezier aan deze DVD en denk je nog eens terug aan die mooie maar toch indrukwekkende (Breendonk) shooting.
                    Veel kijkplezier.

                    Comment


                    • #11
                      Yep, "het" zat in onze brievenbus

                      Nu moet ik wachten tot vanavond als 1/2trouwboek thuis is, dat gaat weeral genieten worden, allez naar die DVD zien hé!

                      Ik laat onze bevindingen nog wel weten, maar Mic kennenden en al zijn filmkes gezien te hebben...

                      Alvast bedankt hé!

                      PS, is er een reklaam-voorfilmke van FANTA Mic?



                      Comment


                      • #12
                        Ja er is 46 minuten Fanta reclame en 28.5 minuten film.
                        Veel plezier met 1/2 trouwboek (bij 't bekijken van de DVD bedoel ik)
                        en bedankt he Teddy, voor alles.

                        Ik ben benieuwd wat Winston ervan vind... Hij komt dikwijls in beeld daar hij m'n cameramotor was.

                        Comment


                        • #13
                          'k heb Winston zo juist aan de lijn gehad, ook zijne DVD is binnen (zijn vrouw belde er speciaal hem er voor op).

                          Hij is in ieder geval "erg" nieuwschierig en 'k heb er dan maar een extra schepje bovenop gedaan

                          Comment


                          • #14
                            Mic, we waren er helaas niet bij, maar zouden wij ook zo'n DVD kunnen bestellen? Al was het om nog maar 'ns aan den lijve ter ervaren WAT WE GEMIST HEBBEN?!
                            Sam greetzzzzzzz U
                            -------------------------------------------
                            Never apologize for showing feeling.
                            When you do so, you apologize for the truth.
                            -------------------------------------------
                            Canon Stuff

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Sammeke
                              Mic, we waren er helaas niet bij, maar zouden wij ook zo'n DVD kunnen bestellen? Al was het om nog maar 'ns aan den lijve ter ervaren WAT WE GEMIST HEBBEN?!
                              Tuurlijk Sammeke, mail me je adres door met nickname zodat ik weet wie 't is.
                              Als ik het adres heb vertrekt een DVD richting jullie.

                              Comment

                              Working...
                              X