Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

° Fifty Shades of Red ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ° Fifty Shades of Red ...

    )))



  • #2
    Re: ° Fifty Shades of Red ...

    Mooi maar ben geen echte fan van de tangverlichting De highlights op beide neusvleugels storen mij een beetje ( wel een persoonlijk gevoel )

    Comment


    • #3
      Re: ° Fifty Shades of Red ...

      Ik vind het dan weer een bangelijk mooi beeld. Ongelooflijk dat hier zo weinig reacties op komen..

      Comment


      • #4
        Re: ° Fifty Shades of Red ...

        Sterk en apart beeld. Bij zo'n statische houding, bijna verkrampt lijkt het, gaat het toch meestal mis. Hier zeker niet. Mooie intense blik ook van het model.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: ° Fifty Shades of Red ...

          Voor of tegen is hier niet de vraag; foto is mijn inziens ok, ook door de medewerking van het model.

          Comment


          • #6
            Re: ° Fifty Shades of Red ...

            Moeilijk hoor, maar het licht had nog net iets mme in evenwicht mogen zijn van mij, maar niks mis mee!

            Comment


            • #7
              Re: ° Fifty Shades of Red ...

              Oei, bij het zien van dit beeld moest ik even slikken... de verlichting vind ik in dit geval goed passen bij het beeld, uitzonderingen bevestigen toch de 'regel'. Dit beeld blijft toch wat langer bij mij hangen, en is daardoor voor mij al geslaagd.
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment

              Working...
              X