Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algarve Portugal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Algarve Portugal

    binnenkort vertrek ik naar de algarve in Portugal reisje met de vrouw voor 1 week ,ik weet dat er hele mooie rotsformaties zijn ,spijtig is de vrouw niet geinteresseert in foto grafie maar eerder aan ontspanning ,daarom tracht ik wanneer de momenten zich voordoen toch enkele mooie foto's aan zee en eventuele mooie locatie's in de streek aan te doen terwijl zij met een boekje aan het strand ligt ,zijn er mensen die een paar unieke plaatsen kunnen doorgeven ,daar ik terplaatste de weinig tijd dat ik heb maximaal zou kunnen benutten ,en niet al mijn tijd moet steken om een mooie locatie te vinden ,jullie zouden mij er een groot plezier mee doen ,de foto's zullen nadien hier zeker te zien zijn alvast veel dank bij voorbaat

  • #2
    Re: Algarve Portugal

    Ik heb ooit een fotoreportage gezien van FUZETA, een uiterst charmant dorpje in Algarve. Ik weet niet hoever het van je bestemming af is, maar die foto's blijven me bij hoor!
    Vooral een natuurgebied, Ria de Formosa genaamd, is ook daar vlakbij.
    Veel plezier daar!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Algarve Portugal

      Dank je marie-ann voor deze tip ,ligt niet ver uit de buurt ,nog tips? laat ze maar komen

      Comment


      • #4
        Re: Algarve Portugal

        Zit je op Facebook? (ik voorlopig even niet meer). Dan kun je je vraag ook stellen in de groep "Belgen in het Buitenland".
        Je moet je even lid laten worden denk ik.
        Dat zijn meestal mensen die door één of andere reden "verliefd" geworden zijn op hun streek en je "inside-tips" kunnen geven.
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Algarve Portugal

          Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
          Zit je op Facebook? (ik voorlopig even niet meer). Dan kun je je vraag ook stellen in de groep "Belgen in het Buitenland".
          Je moet je even lid laten worden denk ik.
          Dat zijn meestal mensen die door één of andere reden "verliefd" geworden zijn op hun streek en je "inside-tips" kunnen geven.
          heb ik bij deze gedaan ,aanvraag is in behandeling ,alvast een handige tip ,dikke merci

          Comment


          • #6
            Re: Algarve Portugal

            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            Zit je op Facebook? (ik voorlopig even niet meer). Dan kun je je vraag ook stellen in de groep "Belgen in het Buitenland".
            Je moet je even lid laten worden denk ik.
            Dat zijn meestal mensen die door één of andere reden "verliefd" geworden zijn op hun streek en je "inside-tips" kunnen geven.
            ze willen mij niet aanvaarden ,heb eerlijk de reden gezegd ,en het was kortaf sorry

            Comment


            • #7
              Re: Algarve Portugal

              Dat is heel jammer (en een beetje lullig ). Maar ik heb de oplossing voor je hoor! Ik vraag mijn vriendin om inlichtingen te winnen.
              Die zit nog in die groep.
              Ik hou je op de hoogte!
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

              Comment


              • #8
                Re: Algarve Portugal

                Wij vertrekken in augustus naar Lagos.

                Is blijkbaar (als je internet mag geloven ) een plaatsje met heel mooie rotsformaties en bijhorende stranden.


                Op mijn fotoplanning staan ook nog:
                - Cabo de Sao Vicente : hoge rots met vuurtoren aan het uiterst westelijke punt van Algarve aan de Atlantische oceaan
                - Monchique : het plaatsje, de bronnen en Foia (hoogste top in de Algarve van waaruit je bij mooi weer heel de kust kunt zien)
                - Silves : als ik nog tijd heb en de familie nog goesting in een uitstap

                Formosa en zo zullen wij niet doen want dat is juist naast Faro en toch wel wat ver van Lagos.


                Veel plezier en benieuwd naar jouw reisverhaal en -foto's.

                Steven
                1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                Comment


                • #9
                  Re: Algarve Portugal

                  Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
                  Wij vertrekken in augustus naar Lagos.

                  Is blijkbaar (als je internet mag geloven ) een plaatsje met heel mooie rotsformaties en bijhorende stranden.


                  Op mijn fotoplanning staan ook nog:
                  - Cabo de Sao Vicente : hoge rots met vuurtoren aan het uiterst westelijke punt van Algarve aan de Atlantische oceaan
                  - Monchique : het plaatsje, de bronnen en Foia (hoogste top in de Algarve van waaruit je bij mooi weer heel de kust kunt zien)
                  - Silves : als ik nog tijd heb en de familie nog goesting in een uitstap

                  Formosa en zo zullen wij niet doen want dat is juist naast Faro en toch wel wat ver van Lagos.


                  Veel plezier en benieuwd naar jouw reisverhaal en -foto's.

                  Steven
                  Steven veel dank ,hier ben ik al iets mee veel plezier op je reis

                  Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                  Dat is heel jammer (en een beetje lullig ). Maar ik heb de oplossing voor je hoor! Ik vraag mijn vriendin om inlichtingen te winnen.
                  Die zit nog in die groep.
                  Ik hou je op de hoogte!
                  bedankt Marie-Ann ,ik hoor het wel

                  Comment

                  Working...
                  X