Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verdachte afzender Kapaza

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verdachte afzender Kapaza

    Ik heb een aantal zaken te koop gezet op Kapaza en op 2dehands een paar weken geleden.

    Nu, een paar dagen geleden opnieuw wat andere stuff tekoop aangeboden.
    ...maar plots krijgt iedere reactie op mijn zoekertjes die ik via mail van de Kapaza site ontvang bovenaan de mail een roze balk met de melding "Verdachte afzender. De identiteit van de afzender kan niet worden gecontroleerd. Controleer dit bericht of neem contact op met de afzender voordat je op links of bijlagen klikt".

    ??

  • #2
    Re: Verdachte afzender Kapaza

    Voorlopig dit ontvangen als reactie op mijn vraag aan de Helpdesk van Kapaza:
    "Dit is jouw mailbox zelf die deze melding geeft. Je kan dus best gewoon aanduiden dat mails van Kapaza.be wel te vertrouwen zijn."

    Maar ik heb niks aan mijn mailbox veranderd sedert vorige (probleemloze) mails !? Hmmm

    Comment


    • #3
      Re: Verdachte afzender Kapaza

      Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
      Voorlopig dit ontvangen als reactie op mijn vraag aan de Helpdesk van Kapaza:
      "Dit is jouw mailbox zelf die deze melding geeft. Je kan dus best gewoon aanduiden dat mails van Kapaza.be wel te vertrouwen zijn."

      Maar ik heb niks aan mijn mailbox veranderd sedert vorige (probleemloze) mails !? Hmmm
      Ik denk dat je verkeerde info krijgt van Kapaza. Het zal je e-mailprogramma zijn (of de webmailpagina) die de melding genereert, niet de mailbox. Kijk bij de headers van de mail waar die vandaan komt dan ben je (bijna) zeker.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment

      Working...
      X