Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Teut vorige week

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Teut vorige week

    Even gaan wandelen vorige week in mijn achtertuin.


    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: De Teut vorige week

    Bedankt.....
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: De Teut vorige week

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Bedankt.....
      heb er ook zo eentje lopen waar men geen commentaar op wil geven.
      ik versta ook niet goed hoe dat juist komt.

      ikzelf vind jou foto niet zo goed (het is SC, kritiek spuien mag hier wel, naar ik meen begrepen te hebben). Al is dat niet altijd evident, als ik een foto niet goed vind laat ik die meestal gewoon passeren (soms ook als ik hem goed vind).

      Ik heb graag dat op een foto er altijd iets catchy op staat. dat iets kan een kleurelement, een ritme-element, een compositie, whatever zijn. Hier zou je kunnen zeggen die rechtopstaande boompjes op de achtergrond, maar het pakt niet echt. Er zitten wel wat lijnen in je foto, het gras, de bovenkant van de sparrenlijn, de onderkant van de sparrenbomen.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: De Teut vorige week

        voor mij is die mooi zo als die is.
        de kleuren zijn er nu eenmaal nog niet, even wachten en dan komt het kleuren pallet van de natuur weer tot zijn recht
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: De Teut vorige week

          Ondanks het grijze weer toch een opname met veel licht en het mooie groen van de dennen.
          Groeten Leon
          http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
          Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

          Comment


          • #6
            Re: De Teut vorige week

            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            heb er ook zo eentje lopen waar men geen commentaar op wil geven.
            ik versta ook niet goed hoe dat juist komt.
            Zelf vind ik de "tussen in" foto's ook het moeilijkste om kommentaar te geven. Vandaar dat ik ze zelf vaak overslaan. (was hier niet het geval, ik was gewoon niet op BD geweest) Op zich is de foto technisch dik in order, maar qua compositie werkt deze op de een of ander manier niet echt pakkend. Maar waarom, vind ik zoms lastig om precies in woorden te brengen.
            Last edited by Helen; 5 maart 2015, 20:04.
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

            Comment


            • #7
              Re: De Teut vorige week

              Niet mis...zou hier croppen onderaan tot waar het droge gras begint (rechts) Daardoor krijg je dan een "Z"vorm (bomen naar droog gras)
              Ook het WB van de wolken zou ik nog wat aanpassen.
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment


              • #8
                Re: De Teut vorige week

                Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                Niet mis...zou hier croppen onderaan tot waar het droge gras begint (rechts) Daardoor krijg je dan een "Z"vorm (bomen naar droog gras)
                Ook het WB van de wolken zou ik nog wat aanpassen.
                ik kan het niet beter zeggen ,goeie tip hier ,scrol eens tot die donkere lijn in het droge ras juist uit het hoekje komt ,vind hem dan ook veel sterker ,op technisch vlak is hij dik in orde !

                Comment


                • #9
                  Re: De Teut vorige week

                  Iedereen bedankt. De foto is een enkele opname. Ik heb via licht maskers zoveel mogelijk uit deze opname gehaald. Kwa compositie geef ik iedereen gelijk maar het kan niet altijd kermis zijn. Het licht op die paar seconden was goed. En vond fus de moeite om er meer tijd in te steken. Ik heb meer platen die beter zijn. Sc waardig of niet? Ik laat het aan de kenners over..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: De Teut vorige week

                    Voor mij een foto, waar ik echt niets meer aan hoef te veranderen.
                    Juist op deze manier is een foto ontstaan met prachtige kleurvlakken. Het donkere deel vanonder zorgt juist voor een mooie diepte.
                    Door de bewerking heb je heel veel extra eruit weten te trekken.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment

                    Working...
                    X