Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro SD dagen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macro SD dagen

    Hallo allemaal .

    Ik weet dat Jullie er weer naar uitkijken die Macro SD dagen.

    De eerste die ik doe zal een libellen shoot zijn in de Doort.
    gegevens volgen later, nu nog even kijken hoe de natuur evolueert, het zal aan de water temperatuur liggen

    dan volgt er nog een vlinder shoot ergens juni -juli.
    Zoals jullie weten combineer in de vlinder shoot met een bezoekje in de namiddag naar de boomkikkers.
    Echter dit jaar moet in jullie hiervoor teleur stellen.
    Door heel grote werkzaamheden in de Doort is het leefgebied van de boomkikker totaal overhoop gehaald
    Niet erg slim maar dit komt wel te goede voor het leefgebied van deze soort.
    Ze hebben er bomen gesnoeid, bramen gekapt en de poelen opgeschoond .
    het gebied meer open gemaakt wat deze beestjes graag hebben.
    Maar door dit al laat ik de beestjes dit jaar met rust zodat ze zich op nieuw gaan thuis voelen in de toekomst
    maar niet getreurd ik heb al een oplossing gevonden om die namiddag in te vullen
    Ik dacht er aan om het Entomopilis (Lieteberg Zuteldaal) te bezoeken
    hier de link



    Heel interessant om te weten te komen hoe die kleine insecten in elkaar zitten
    Nadien kunnen we er dan nog de vlinderkoepel bezoeken aanbod van inlandse vlindersoorten

    Open van 1/05 t.e.m. 30/09. Ga op zoek naar vlindereitjes, rupsen en poppen in onze bloemrijke Vlindertuin. Bij zonnig weer kan je hier prachtige inheemse dagvlinders zien rondfladderen.


    Hier vind je ook rupsen en vlinderpoppen .

    Dit is echter wel tegen betaling Entopolis 6€ vlinderkoepel 1 €

    Zo dit was om jullie even op de hoogte te houden.
    Dus hou de komende tijd hier dit forum onder deel goed in het oog want vol is vol

    groetjes Lilybie (Liliane)
    Last edited by Bachus1909; 4 maart 2015, 11:43. Reden: typfoutje.
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: Macro SD dagen

    Entomopolis lijkt me leuk, ga ik zeker in het oog houden. Boomkikkers wil ik al heel lang, laat die maar mooi recupereren.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Macro SD dagen

      Hoi Liliane,

      Ik kijk er al heel de winter naar uit om terug aan de slag te gaan dus reken mij maar alvast voor de eerste shoot. En jouw voorgestelde alternatief voor de kikkertjes lijkt mij een goed idee.
      Hopelijk tot gauw.

      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Macro SD dagen

        Liliane,
        Dit houden we zeker in het oog! Het begint hier langs alle kanten te kriebelen!
        Entomopolis en vlinderkoepel lijken me ook leuk en leerrijk om te bezoeken.

        Jacques
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: Macro SD dagen

          we kijken er al naar uit
          mvg Tweetty
          bd0379be

          Comment


          • #6
            Re: Macro SD dagen

            Ik heb ook interesse en hou dit ook zeker in 't oog. Voor mij zou het dan de eerste keer zijn dat ik aan een SD deelneem.

            Groeten,
            Johnny

            Comment


            • #7
              Re: Macro SD dagen

              Super dat je ook dit jaar weer al die moeite doet! Ik kijk ernaar uit.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment


              • #8
                Re: Macro SD dagen

                mij mag je alvast opschrijven en we zijn mee 2
                bd0379be

                Comment


                • #9
                  Re: Macro SD dagen

                  toch wel jammer dat er blijkbaar geen Macro shooting days zullen zijn, had er toch naar uitgekeken en mijn zoon ook
                  bd0379be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Macro SD dagen

                    tweety de moed niet opgeven hé ik ben vorige week polshoogte gaan nemen voor het tweede deel van de vlinder SD
                    zo wie zo was de vlinderdip dit jaar ook 3 weken later zodat het vlinder seizoen langzaam op dreef komt
                    dus noteer alvast zaterdag 1 Augustus dan gaat deze SD door deze wordt deze avond op het forum geplaatst
                    zelf ook een weekje op vakantie geweest en de warmte heeft me ook te parten gespeeld ik kan daar totaal niet tegen
                    vandaar mijn weinige beweging hier op het forum
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Macro SD dagen

                      Dat is nog eens goed nieuws. Daar gaan we zeker bij proberen zijn.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Macro SD dagen

                        goed nieuws voor de liefhebbers, maar minder voor mij
                        ik ben den 1ste augustus nog niet thuis, kzal hoogst waarschijnlijk in de file ergens staan dan
                        jammer maar het is nu eenmaal zo
                        bd0379be

                        Comment

                        Working...
                        X