Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kodak DC 3800

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kodak DC 3800

    Hallo,
    Ik ken er dus helemaal niets van en ik zoek een goedkope point-and-shoot camera om het "vak" te leren.
    Daar men mij Medion of Lidl-camera's afraadt, ben ik bij vrienden te rade gegaan en iemand wil er mij zijn oude Kodak verkopen.

    Het is een toestel dat dateert van het jaar 2000.
    Er zitten twee kaartjes van 8 MB bij
    Het is een 2 megapixel
    Er zit een kaartlezertje bij
    Vraagprijs 60 euro - doen of niet ?

    Ik denk niet dat dit overdreven is, maar het is natuurlijk al dat 4 jaar oud... Anderzijds: daarom kan het nog wel goed zijn.

    Het is de bedoeling in eerste instantie te leren "kijken" door een digitaal toestel, zonder mij over instellingen zorgen te maken. Later geef ik misschien wel veel meer uit, maar nu wil ik het eerst even proberen zonder al te veel risico.

    Wat denken jullie ?
    ~ op zoek naar een kodakske ~

  • #2
    Jakkes...
    Het zal voor velen onder jullie een stokoud toestel zijn en misschien voor sommigen wel "minderwaardig", maar ik zoek iets simpel en niet te duur.
    Een nieuw alternatief is de Canon A310, véél beter waarschijnlijk, maar ook minstens 3x zo duur.
    ~ op zoek naar een kodakske ~

    Comment


    • #3
      Kijk, voor €60 kun je niet sukkelen, dus ik zou het doen... Als je later naar wat anders overgaat, kun je deze nog altijd aan de kinderen laten...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment

      Working...
      X