Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shooting Day te Gent 28 februari 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shooting Day te Gent 28 februari 2015

    Gisteren voor het eerst deelgenomen aan een SD. Deze keer in het mooie en verrassende Gent.

    Luc was de perfecte gids en bracht ons op prachtige, verborgen plekjes waar je geen toerist tegenkwam...
    We kregen zelfs een volledige uitgeprinte wandelgids waar ik (eerlijk toegegeven) pas nadien op de trein ben doorgelezen. Knappe geste en een mooi souvenir
    De groep was leuk en gevarieerd. Ik heb veel kunnen opsteken. Ik heb nu ook wat gezichten kunnen koppelen aan forumgezichten

    Hieronder hoe ik mijn dag heb beleefd!
    Er zijn zoveel mooie beelden uit voortgekomen dat het héél moelijk was een selectie te maken



    Het was een prachtige dag met veel zon en dit in combinatie met het vele water in Gent leverde mooie stadsplaatjes op:



    We werden er onmiddellijk op gewezen dat Gent niet voor watjes is! En blijkbaar had er iemand ook al een bal naar gesmeten



    De oude vismijn vormt vooral binnenin een mooi decor!



    We kwamen vanalles tegen:

    Kerken...



    Vreemde kerken...



    Vreemde gevels...



    We stonden erbij en keken er naar...



    Voor we het wisten viel de avond al...



    ... en kregen we een voorsmaakje voor de geplande nachtfotografie



    En op het einde toch nog iemand van de groep betrapt op het uitlokken van straatagressie door in slechts één van de 2 kramen 'de enige echte neuzekes' te kopen.
    Kort nadien lagen de kraampjes op hun kant en vloeide er rijkelijk bloed (uit de neuzekes)
    De loslopende voeten op de foto geven een beeld van geschiedenis rond de kraampjes...



    Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
    Mijn fotoalbums

  • #2
    Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

    dag tim, erg leuke reeks, vooral met de "wandelende mensen"
    juist bij de 8ste foto vrees ik dat de witbalans beetje te blauw is.
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

      Knap geheel Tim.

      Groeten

      Peter

      Comment


      • #4
        Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

        Hela hola, de linkse kraam liet mij wel in de kou staan hé en toen ben ik bij de rechtse mijn neuzekes gaan kopen .
        Wat er daarna gebeurd is weet ik niet, maar ze waren wel erg lekker .

        Mooie reeks geworden, de "viking"-gevel ook prachtig weergegeven.
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #5
          Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

          Hoe komt het dat ik geen foto's zie?
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #6
            Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

            Ook een heel mooie reeks, vind de kerk in zw/w omzetting wel heel mooi. De oude vismijn zegt me niks, zijn we daar ook geweest?

            Comment


            • #7
              Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

              jammer maar ik zie op dit moment geen foto's morgen nog eens proberen
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

                Mooie reeks, die schimmen zijn leuk.
                ...leeg...

                Comment


                • #9
                  Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

                  ik zie nog steeds geen foto's
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

                    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                    ik zie nog steeds geen foto's
                    Lilybie, bekijk je de pagina via Tapatalk op de tablet?
                    Ik zie de foto's ook niet als ik de pagina via Tapatalk op de iPad bekijk. Als ik op de iPad de browser (Google Chrome) gebruik, dan zie ik alles wel perfect...
                    Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
                    Mijn fotoalbums

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

                      ik kijk via een vaste PC met Google Chrome
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

                        via smartphone kan ik ze wel zien
                        al is het dan wel wat klein maar het lukt
                        mooie reeks
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

                          Idd een mooie reeks en ik vergeef het mezelf niet dat ik niet wist dat er SD waren in Gent, in mijn "achtertuin" verdorie. Mijn eigen domme schuld... had de betreffende rubriek maar moeten lezen, dan had ik het tenminste geweten.
                          ...en blijkbaar nog perfect voorbereid ook... heb er echt spijt van dat ik er niet bij was.
                          mvg,
                          Luc
                          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

                            U begint met een warme superfoto, Acht zaligheden is een van de vele restaurantjes. En dan de stropdrager scherp vanuit een laag standpunt heb ik ook een boontje voor. en als laatste die donkere tunnel waar jij het fluo tot leven bracht. Proficiat

                            Comment


                            • #15
                              Re: Shooting Day te Gent 28 februari 2015

                              mooie reeks laatste heeft mij voorkeur, de neuzen ruzie zal nog niet vlug opgelost worden :-) schimmen zijn wijs :-)

                              Comment

                              Working...
                              X