Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

    Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen: wie heeft er nog goede recepten.

  • #2
    Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

    leuk, zag het vanmorgen op TV.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

      Ik eet het nationale gerecht eerder zelden, maar ik lust het wel.
      Gisteren nog eens mijn nationaal gerecht verorberd: mosseltjes met frieten. Ze zijn nog altijd lekker.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

        Yammie yammie friet met mosselen

        Comment


        • #5
          Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

          en bij Jeroen dan nog liefst met heel veel zout, hoe ongezond kan het zijn
          gij mij maar een lekkere portie wormen

          Comment


          • #6
            Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

            Bij ns is het vandaag pikante Oostenrijkse goulash met frieten.
            Maar ik ga wel kijken naar den Meus juist omdat ik nieuwsgierig ben hoe hij zijn stoofvlees zal maken. Weer veel te veel boter en zout, bweek!
            Hopelijk bakt hij zijn frietjes niet in vet maar in olie.
            Ik doe daar pruimen en donker bier bij, bij voorkeur een Engelse stout.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

              Bij ons is het stoofvlees-frietdag, ik heb het gisteren al gemaakt zo kan het nog wat trekken
              wat het steeds beter maakt. De frieten zijn nog echte frieten hier, en echte frieten, die bak ik
              in ossewit, ondanks alle negatieve commentaar zijn dit nog steeds de beste frieten.

              Met vriendelijke groeten, Jeff C.
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

                Hier wordt het vandaag friet met vol-au-vent.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

                  Nog even dagen zonder vlees.
                  ...leeg...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                    Bij ons is het stoofvlees-frietdag, ik heb het gisteren al gemaakt zo kan het nog wat trekken
                    wat het steeds beter maakt. De frieten zijn nog echte frieten hier, en echte frieten, die bak ik
                    in ossewit, ondanks alle negatieve commentaar zijn dit nog steeds de beste frieten.

                    Met vriendelijke groeten, Jeff C.
                    500 % mee eens .

                    PS Jeroen is inderdaad héééééél kwistig met boter en zout, maar hij heeft het reeds een paar keer gezegd "Ik ben kok, en geen diëtist..." .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

                      Ik heb alles in huis maar ik heb nog niets klaar gemaakt
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

                        hahaha
                        Last edited by toerist; 1 maart 2015, 18:58.
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

                          Gisteren geen stoofvlees, wél hesperolletjes met witloof in de oven en kroketjes...
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            "Ik ben kok, en geen diëtist..." .
                            Kan ik begrijpen voor een kok die restaurantkeuken maakt, maar iets wat 'dagelijkse kost' heet zou toch iets moeten zijn dat je kunt gewoon thuis elke dag klaarmaken zonder dat bijvoorbeeld je aderen dichtslibben van het vet...

                            Maar gezien wij beiden geen zoutliefhebbers zijn (we smaken graag nog wat we eten) is zijn 'kruiding' niet aan ons besteed...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vandaag 1 maart Nationale Stoofvlees-frietdag Vlaanderen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                              dat je kunt gewoon thuis elke dag klaarmaken zonder dat bijvoorbeeld je aderen dichtslibben van het vet...
                              Nu niet overdrijven, hè

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                              Maar gezien wij beiden geen zoutliefhebbers zijn (we smaken graag nog wat we eten) is zijn 'kruiding' niet aan ons besteed...
                              Dan zijn duizenden Vlamingen ten dode opgeschreven, want zijn boeken verkopen als zoete broodjes...
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment

                              Working...
                              X