Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roberke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roberke


    Net als zovelen, ook even in het archief gedoken ...
    en Roberke weer tegen gekomen



  • #2
    Re: Roberke

    Vind de DoF hier toch iets te ontoereikend en de kleuren en (of juist door) de belichting niet optimaal.
    Wel een weerkerende tint in de rustige BG. Werkt steeds goed.
    Druppels op de rug een leuke plus. Het komt er alleen allemaal niet zo sterk uit bij deze foto vind ik. En ik weet dat jij het zeker wel allemaal voor elkaar krijgt

    Grtz,
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Roberke

      Ben het hier eens met Kurt, jij kan ook veel beter hé
      en dat zullen we straks als het seizoen echt begint wel weer merken
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Roberke

        kan Kurt hierin wel volgen ,scherptediepte is wat beperkt ,het zijn ook nogal grote kanjers hè ,dat licht heb ik ook al dikwijls voorgehad met die roofvliegen ,de kleuren worden helemaal anders ,ook het contrast valt dan grotendeels weg ,
        ik zou hier ook wat meer ruimte hebben gegeven ,zou ook de DOF ten goede hebben gekomen ,ook een beetje spijtig dat zijn pootje juist voor zijn oog en baardje staat ,
        maar ik moet natuurlijk aan jou niet zeggen hoe je deze beestjes moet vastleggen hè ,ik denk dat je het zelf ook wel ziet ,daarom was hij waarschijnlijk nog in de schuif blijven liggen
        ik vind dan wel de BG heel mooi en soft ,om te eindigen met een positieve noot

        Comment


        • #5
          Re: Roberke

          De kleurtoon en compositie vind ik goed passen bij het onderwerp maar zoals als aangehaald laat
          de beperkte scherpte het beestje niet vol tot zijn recht komen.

          Groeten,
          Eric

          Comment


          • #6
            Re: Roberke

            Ik kan jullie alleen maar gelijk geven. Hij is niet optimaal ... reden dat hij ook in de schuif is blijven liggen.
            Maar ik wou zooooo graag even dat macro gevoel terug hebben ... stomme winter
            Soit ... als de beestjes wakker worden, zal ik weer wat kritischer worden voor mezelf

            Comment


            • #7
              Re: Roberke

              Mooie herhaling kleurtoon op de achtergrond, laat ons al uitkijken naar het nieuwe seizoen!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment

              Working...
              X