Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot G3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Powershot G3

    Hi everybody,

    Gisteren voorbij de Photo Hall gelopen en zie daar een Canon Powershot G3 staan aan 399 €. Lijkt me een goede prijs voor dat toestel niet?

    Heeft zowat alles (en meer dan) dat ik wil:
    Min. 4x optische zoom,
    Min. 4 Megapixels,
    Niet te groot (kan b.w.v. spreken nog in mijn broekzak),
    MAAR
    MAAR
    MAAR
    Hoe zit het met de shutterlag, mijn zwarte beest = datgene wat er mij toch nog toe heeft van weerhouden een digitale camera te kopen.

    Oudgedienden van deze site herinneren zich misschien dat ik 2 kindjes heb die (net als alle andere kindjes denk ik) hun koddige grimas niet 2 seconden gaan vasthouden voor de camera.

    Ik zoek een "knopje-drukken-en-ik-maak-de-foto"-camera.

    De verkoper zei dat dat met dit toestel moet kunnen. En uit andere contacten heb ik wel onthouden dat Canon inderdaad de beste shuttertijden heeft in dit prijssegment (< 500 €).

    Zijn er mensen met ervaring die die graag willen delen?

    Alvast bedankt,

    Bert

  • #2
    Ik ben zeer tevreden met mijn G3, als je wat foto's wil zien, moet je maar eens naar mijn website surfen. De prijs lijkt me ook wel goed te doen. Wat de shutterlag betreft.. daar heb ik helemaal geen last van. Zolang je geen super-actiefoto's wil nemen valt dat zeer goed mee
    http://katrijn.fotopic.net
    Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

    Comment


    • #3
      Zie mijn reply bij:

      Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
      Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

      Comment


      • #4
        Is voor dat geld een supercamera, beter dan de A80.......

        Comment


        • #5
          heb hem ook aangeschaft op dit moment supercontent

          Comment


          • #6
            Jo Allemaal,

            txs voor uw reacties.

            Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het eens live, met kindjes en al, ga testen in de winkel...

            cya

            bert

            Comment


            • #7
              De test bij Photo Hall was een flop want ik er was (zogezegd?) geen demonstratieversie van de G3 voorhanden.

              Bert

              Comment


              • #8
                Squirell, van waar ben je ergens? Ik heb wel nog een demonstratiemodel voor handen
                http://katrijn.fotopic.net
                Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

                Comment

                Working...
                X