Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Conny

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Conny

    Petzval E.Suter Portrait F3.75 op Adox 310RC in Cambo 4x5" converted PS.
    .

    .
    bedankt voor het kijken, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Conny

    leuk op dat glimmertje op de neus na.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Conny

      Mooi portretje , heeft iets schilderij-achtig !

      Grtn Thierry

      Comment


      • #4
        Re: Conny

        Waarom de keuze voor grijstoning, is de kleurversie niet ok?

        Comment


        • #5
          Re: Conny

          Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
          Waarom de keuze voor grijstoning, is de kleurversie niet ok?
          Dit vind ik een grappige reactie, wss heb je de toelichting niet gelezen of ben ik daarin te summier geweest. Adox 310 RC is een afdrukpapier voor de doka, hier gebruikt als negatief. Dat is uiteraard zwart-wit. Ik heb wel een beperkte sepiatoning toegepast.
          groetens, Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Conny

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            leuk op dat glimmertje op de neus na.
            grt,bouk.
            Hou jij niet van glimmertjes dan Bouk?
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Conny

              Dit is het soort fotografie van "den ouden tijd" (eigenlijk niet zo heel lang geleden) Maar ik hou daar wel van.
              Hier heb je natuurlijk een oude technologie ingezet op een dame met kleding van de huidige tijd (t-shirt). En dat wringt een beetje voor mij.

              Voor publicatie op internet zou ik hem wel een half stopje oplichten in zijn geheel.

              Maar het is een eerlijk en fijn portret om naar te kijken

              Klein minpuntje is het blinkertje op de neus. Ik heb altijd foundation in mijn fototas. Dan heb je dat probleem niet.

              Comment


              • #8
                Re: Conny

                Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                Dit is het soort fotografie van "den ouden tijd" (eigenlijk niet zo heel lang geleden) Maar ik hou daar wel van.
                Hier heb je natuurlijk een oude technologie ingezet op een dame met kleding van de huidige tijd (t-shirt). En dat wringt een beetje voor mij.

                Voor publicatie op internet zou ik hem wel een half stopje oplichten in zijn geheel.

                Maar het is een eerlijk en fijn portret om naar te kijken

                Klein minpuntje is het blinkertje op de neus. Ik heb altijd foundation in mijn fototas. Dan heb je dat probleem niet.
                Bedankt Xafke. Je hebt een punt. Dat glimmertje stoort bij nader inzien inderdaad. Het was overigens niet echt de bedoeling om ook het model (gewoon fotomaatje van me...) in die stijl te kleden. We zitten met het gebruik van de Cambo nog in de experimentele fase...
                groetjes Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment

                Working...
                X