Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zusjes is 'forever'.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zusjes is 'forever'.

    ...leeg...

  • #2
    Re: Zusjes is 'forever'.

    Mooi belicht maar wel letten op pose en kadrering. Pose: armpje teveel voor de mond. Kadrering : onderste handje had er beter volledig op gestaan. Waarschijnlijk had je beide foutjes zelf al opgemerkt.

    Comment


    • #3
      Re: Zusjes is 'forever'.

      blijft een leuke foto. kindjes doen dit zo als je ze vraagt elkaar een knuffel te geven.....als je gaat bijsturen is't om zeep en gaat het niet meer zo vrolijk of spontaan zijn....daarom is dit goed.
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: Zusjes is 'forever'.

        Inderdaad een kleurrijk beeld en had men gezegd arm lager en etc, zou de spontaniteit ver te zoeken zijn geweest.

        Comment


        • #5
          Re: Zusjes is 'forever'.

          Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
          Inderdaad een kleurrijk beeld en had men gezegd arm lager en etc, zou de spontaniteit ver te zoeken zijn geweest.
          Ik denk dat dat wel meevalt... tis gewoon iets waarop mijns inziens de (studio)fotograaf moet letten, anders valt het in de categorie snapshot...
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Zusjes is 'forever'.

            Lieven , bedankt voor je privé bericht - alle begrip voor je keuze.

            Comment


            • #7
              Re: Zusjes is 'forever'.

              Meisjes staan er mooi spontaan op maar vind de witte achtergrond hier niet zo passen. Gezichtjes lijken nogal donker met deze achtergrond vind ik.
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Zusjes is 'forever'.

                Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                Meisjes staan er mooi spontaan op maar vind de witte achtergrond hier niet zo passen. Gezichtjes lijken nogal donker met deze achtergrond vind ik.
                Klopt als een bus.
                Dit is een poging tot high-key die niet is gelukt.
                Wat sommigen ook mogen beweren, het licht staat niet goed en is niet mooi in deze foto.
                De spontaniteit vind ik dan weer wel werken in dit beeld, maar het blijft een beeld voor het album.
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment

                Working...
                X