Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: koten in Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: koten in Gent

    Misschien niet de beste plaats voor deze oproep maar wie kan me helpen?

    Ik ben op zoek naar studenten (m/v) die op kot zitten in Gent. Wie heeft een luxueus of net een armtierig kot en wil eens geportretteerd worden in dat kot? Meer info of wil je meewerken? Mail me: Info@joostvh.be of stuur een pb naar www.facebook.com/vhjoost
    Hier reageren kan natuurlijk ook.

    Based in Gent, available everywhere. Weddingphotographer, Lifestyle, family,... Huwelijksfotograaf, gezinsreportages, koppelshoots,...
    JoostVH Photography
    www.joostvh.be

  • #2
    Re: Gezocht: koten in Gent

    Ben je nu een t of een l vergeten in de titel?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: koten in Gent

      Eén kot, twee koten.
      JoostVH Photography
      www.joostvh.be

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: koten in Gent

        Dat klopt. En veel koten bijeen is een 'koterij'!
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: koten in Gent

          Nederlanders en typische Vlaamse uitdrukkingen, het komt nooit goed

          Koten dus...
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: koten in Gent

            Ja, koten of studentenkamers. Wie kan helpen?
            JoostVH Photography
            www.joostvh.be

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: koten in Gent

              Moderator Note: Hoort niet in Algemeen thuis, omdat dit geen fotografische vraag is. Daarom verplaatst naar ChitChat.