Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: koten in Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: koten in Gent

    Misschien niet de beste plaats voor deze oproep maar wie kan me helpen?

    Ik ben op zoek naar studenten (m/v) die op kot zitten in Gent. Wie heeft een luxueus of net een armtierig kot en wil eens geportretteerd worden in dat kot? Meer info of wil je meewerken? Mail me: Info@joostvh.be of stuur een pb naar www.facebook.com/vhjoost
    Hier reageren kan natuurlijk ook.

    Based in Gent, available everywhere. Weddingphotographer, Lifestyle, family,... Huwelijksfotograaf, gezinsreportages, koppelshoots,...
    JoostVH Photography
    www.joostvh.be

  • #2
    Re: Gezocht: koten in Gent

    Ben je nu een t of een l vergeten in de titel?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: koten in Gent

      Eén kot, twee koten.
      JoostVH Photography
      www.joostvh.be

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: koten in Gent

        Dat klopt. En veel koten bijeen is een 'koterij'!
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: koten in Gent

          Nederlanders en typische Vlaamse uitdrukkingen, het komt nooit goed

          Koten dus...
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: koten in Gent

            Ja, koten of studentenkamers. Wie kan helpen?
            JoostVH Photography
            www.joostvh.be

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: koten in Gent

              Moderator Note: Hoort niet in Algemeen thuis, omdat dit geen fotografische vraag is. Daarom verplaatst naar ChitChat.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: koten in Gent

                Waar is mijn studententijd aan de unief

                Leuk dat je die eens in kaart brengt.

                Ik heb er 3 gehad in Brussel (nabij de VUB waar ik studeerde)

                Op de campus zelf was het ok maar de koten kunnen een likje verf gebruiken. Was er leuk vertoeven.
                Dan had ik er eentje recht over de deur en dat was nieuwbouw (in de Schoofslaan), koud en kil maar wel modern.
                Had ik als laatste eentje in een zijstraat achter de kazerne (Kroonlaan). man man man, had je die keuken moeten zien !!!! zo vuil !!!! nie normaal
                Ik zat daar op het gelijkvloers waar het nog "ok" was, maar op het 2de en 3de verdiep was het echt extreem vuil!!!

                Zou wel eens leuk zijn dergelijke omgevingen terug in beeld te zien.

                Hier eentje uit mijn tijd...

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht: koten in Gent

                  Rommelige foto, maar is dat bij een kot niet steeds het geval in elk geval toch leuk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezocht: koten in Gent

                    En wat is de bedoeling ? Ken wel een paar studenten in Gent maar ik zou graag wat meer toelichting hebben ronde de intenties ?
                    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezocht: koten in Gent

                      De bedoeling is een overzicht van allerlei koten en hun bewoners. De nadruk ligt op het kot, de bewoner komt in beeld om een beetje leven in het beeld te brengen. Volledige beschrijving op aanvraag per mail
                      JoostVH Photography
                      www.joostvh.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gezocht: koten in Gent

                        Om concreter te zijn: de bedoeling is volgende:
                        De bedoeling is om de verscheidenheid van de Gentse koten en hun bewoners in beeld te brengen. In het project worden foto’s getrokken in een Gents kot met de bewoner al dan niet herkenbaar in beeld. Hiermee wil ik aantonen dat er een enorme verscheidenheid is tussen de verschillende koten.
                        Zo heb je rijk ingerichte koten, luxueuze studentenhuizen en heel mooi ingerichte studio’s.
                        Maar aan de andere kant zijn er ook koten waar men zich vragen kan stellen bij de leefbaarheid ervan.
                        De studentenkoten zijn een barometer van de financiële capaciteiten van de student en zijn/haar familie. Maar is dat kot ook een weerspiegeling van het potentieel van de student die er woont?

                        Het uiteindelijke doel is foto’s verkrijgen dewelke een duidelijk en zo correct mogelijk beeld geven over de Gentse kotbewoner. Deze foto’s zullen eventueel verzameld worden in een boek vergezeld met een summiere tekstuele verduidelijking.
                        JoostVH Photography
                        www.joostvh.be

                        Comment

                        Working...
                        X