Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Appelboomhaard, begin februari

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Appelboomhaard, begin februari


    Ben voor het ogenblik de GR575 aan het afwandelen in de Condroz. Auto op eindpunt van de dagwandeling zetten, met de fiets via de weg naar vorig eindpunt, dagwandeling over de GR, en daarna met de auto de fiets gaan oppikken.

    Zo kwam ik langs de weg van Coutisse naar Mozet deze appelboomhaard tegen.
    Beetje aan het spelen geweest met de belichting en compositie, en dan omgezet naar zwart-wit. Hier en daar inderdaad wat uitgebrand, maar in deze foto vind ik dat precies niet zo erg.

    Lang geleden dat ik nog eens iets gepost had, kdacht misschien moet ik deze maar eens tonen op BD.




    Last edited by Iegienie; 23 februari 2015, 10:08. Reden: tikfout in de titel
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Appelboomhaard, begin februari

    Een beetje gedurfd, maar dat mag best.
    Het zware contrast en "wilde" vormen, doen het voor mij.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Appelboomhaard, begin februari

      Voor mij geslaagd
      Had trouwens ook mooi geweest met heel wat minder contrast

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Appelboomhaard, begin februari

        leuk, het lijkt wel uit een enge film.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Appelboomhaard, begin februari

          ja bouk, dat was een deel van het compositieprobleem : die zware takken van de bomen bleven maar naar mijn camera graaien. Toch net kunnen ontsnappen...

          maar inderdaad, dat was zo een beetje het effect dat ik voor ogen had. :-)
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment

          Working...
          X