PDA

Volledige versie bekijken : FCO Beerschot Wilrijk vs Leopoldsburg

GregoryVG.
23 februari 2015, 09:30
Dit weekend eens gaan fotograferen in bevordering ( vierde klasse ). Er waren maar liefst 8.000 supporters.
Uiteindelijk eindigde de wedstrijd op 1-1. Dit is de tweede voetbalmatch die ik fotografeer en kan alleen maar bewondering hebben voor fotografen die de actie zo mooi in beeld kunnen brengen. Is echt heel moeilijk om op het juiste moment een foto vast te leggen. Heb haast geen enkele geslaagde foto van een duel.

http://i57.tinypic.com/153mmmx.jpg

Exif:
Nikon D7000
F2.8 op 140 mm
1/400
ISO: 2000

aerts_bert
3 maart 2015, 18:55
Ik zou het licht ietsje minder zetten.
Ik heb ook nog nooit voetbal geprobeerd dus weet niet hoe moeilijk het is maar je geeft het zelf al een beetje aan.
Ik denk dat deze foto vooral wat echte actie mist. Ik heb het gevoel dat er net rechts buiten de foto iets komt of gebeurt.

GregoryVG.
3 maart 2015, 20:44
Ik zou het licht ietsje minder zetten.
Ik heb ook nog nooit voetbal geprobeerd dus weet niet hoe moeilijk het is maar je geeft het zelf al een beetje aan.
Ik denk dat deze foto vooral wat echte actie mist. Ik heb het gevoel dat er net rechts buiten de foto iets komt of gebeurt.

Ja, ik vind het echt moeilijk om hét moment vast te leggen zoals Pixelboy en Rooney soms posten.

nestorsensei
22 maart 2015, 22:27
Die lijkt verdacht veel op davy de beule, of vergis ik mij? speelt die bij den beerschot nu?

GregoryVG.
23 maart 2015, 07:32
Die lijkt verdacht veel op davy de beule, of vergis ik mij? speelt die bij den beerschot nu?

Je hebt volledig gelijk. Die speelt nu in bevordering.

nestorsensei
29 maart 2015, 15:40
Je hebt volledig gelijk. Die speelt nu in bevordering.

aha dan is die dus wel degelijk gestopt met voetballen ;)