Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Los rijden op de helling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Los rijden op de helling

    De rest er proberen af te rijden op de helling.














    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Los rijden op de helling

    Sorry Bert, dit is voor mij geen goede foto.... Je andere foto's zijn altijd zeer knap maar deze vind ik niet goed. Van mij mag er vanonder nog een stuk af, en er zit echt veel te veel ruis in de foto. Het maakt het echt storend voor mij.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: Los rijden op de helling

      Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
      Sorry Bert, dit is voor mij geen goede foto.... Je andere foto's zijn altijd zeer knap maar deze vind ik niet goed. Van mij mag er vanonder nog een stuk af, en er zit echt veel te veel ruis in de foto. Het maakt het echt storend voor mij.
      Geen probleem met je commentaar. De voorgrond zal een kwestie van smaak zijn, zo kan je een beetje zien naar waar ze toe rijden.
      Ivm de ruis, die zie ik inderdaad maar vooral in de achtergrond en niet op de renner. Natuurlijk is helemaal geen ruis ook iets wat ik wel wil maar dit kan er ook voor mij ook nog door. Weet niet wat anderen er van vinden?
      Ga de foto ook nog eens bekijken in nabewerking.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Los rijden op de helling

        Ik sluit me aan bij Gregory. Ben meestal ook fan van een ruimere crop (is een eeuwige discussie hier), maar nu geeft die geen meerwaarde. De ruis rond het gezicht van de renner is zeer storend. Verder is de foto vrij 'hard' en grauw.

        Comment


        • #5
          Re: Los rijden op de helling

          Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
          Geen probleem met je commentaar. De voorgrond zal een kwestie van smaak zijn, zo kan je een beetje zien naar waar ze toe rijden.
          Ivm de ruis, die zie ik inderdaad maar vooral in de achtergrond en niet op de renner. Natuurlijk is helemaal geen ruis ook iets wat ik wel wil maar dit kan er ook voor mij ook nog door. Weet niet wat anderen er van vinden?
          Ga de foto ook nog eens bekijken in nabewerking.
          Op mijn Iphone is de ruis niet zichtbaar maar hier op mijn computer is de ruis aan het gezicht echt te hard zichtbaar. Wat mij betreft is een ruime Crop goed als je de renners horizontaal door beeld laat fietsen. Dan zie je echt waar ze heen gaan. Nu vind ik het zoals Blieck al zei geen meerwaarde.
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: Los rijden op de helling

            De ruime uitsnede is voor mij geen probleem. De ruis wel, er is duidelijk iets mis gegaan met de nabewerking, Bert.
            www.peterwagemans.be

            Comment

            Working...
            X