Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scarlet FSK problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Scarlet FSK problemen

    Scarlet heeft ons 3 weken geleden overgezet van het VOIP systeem naar het IMS. Ik gebruik een Linksys PAP2T phone adaptor, daaraan hangen de analoge telefoontoestellen en een Beotalk 1200 antwoordapparaat, die nummergave deed. Alles werkt met het VOIP systeem, maar met het nieuwe IMS systeem is er geen nummerweergave meer. Nochtans is de nummerweergavedienst geactiveerd (gebeld met Scarlet). Ik denk dat vroeger het DTMF systeem werkt gebruikt voor de nummerherkenning en het nu overgestapt naar FSK.

    Ik heb in Nederland een FSK/DTMF converter gekocht, die zit nu tussen de PAP2T en telefoons in, en ik zie enkel een 3 of een 00 en meestal een -1 (anoniem). Het is me een raadsel, hoe dit op te lossen. Ik heb ook geprobeerd met een Gigaset 4010 Classic DECT woon geprobeerd (nochtans volgens de specs geschikt voor zowel DTMF als FSK), maar hetzelfde resultaat: geen nummerweergave van de beller.

    Wie weet welke toestellen compatibel zijn met het IMS systeem van scarlet. Ligt het aan de PAP2T adaptor van Linksys of an de Beotalk 1200 ?
    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8
Working...
X