Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wil er eventueel mee op 14-15 maart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie wil er eventueel mee op 14-15 maart

    Eén geeft de mogelijkheid om aan 15 à 20 mensen op 14-15 maart een weekend Vlaanderen te ontdekken met Vlaanderen Vakantieland.
    Iemand zin om mee te doen ?
    Ik schrijf morgen in op voorwaarde dat ik 15 kandidaten heb om als we winnen op 14-15 maart met Vlaanderen Vakantieland Vlaanderen te bezoeken. Een fotogroep moet echt tot de kanshebbers behoren...
    Graag via PM je naam, adres en hoeveel personen, of hier als aanvulling op dit topic

    http://www.een.be/programmas/vlaande...&utm_term=1724

    Wie niet waagt niet wint.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Wie wil er eventueel mee op 14-15 maart

    Wim,

    OK, ik zal de score hier openen, ik wil wel meedoen. Ga je een lijst opstellen, welke info heb je nog nodig?

    M V G.

    Eugène.
    BD1766BE

    Comment


    • #3
      Re: Wie wil er eventueel mee op 14-15 maart

      Toch raar hé, als 't gratis is en als je dan eens een weekend kan hebben van voor niet is er blijkbaar niet echt interesse ... ALhoewel, Vlaanderen vakantieland weet dan toch steeds weer een paar knappe plaatsen te vinden waar je als enkeling niet binnen kan, of kan fotograferen...
      Maar soit ...
      Met 2 of 3 zal niet echt lukken ...
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Wie wil er eventueel mee op 14-15 maart

        Goed initiatief waarvoor dank!
        Echter voor mij héél drukke periode en (werk)weekends op komst.
        Hopelijk vind je nog geïnteresseerden.

        Comment


        • #5
          Re: Wie wil er eventueel mee op 14-15 maart

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Toch raar hé, als 't gratis is en als je dan eens een weekend kan hebben van voor niet is er blijkbaar niet echt interesse ... ALhoewel, Vlaanderen vakantieland weet dan toch steeds weer een paar knappe plaatsen te vinden waar je als enkeling niet binnen kan, of kan fotograferen...
          Maar soit ...
          Met 2 of 3 zal niet echt lukken ...
          Mijn zoon + zijn echtgenote hebben ooit zoiets meegedaan voor Vlaanderen Vakantieland. Het was dan wel in Nederland, ik dacht Amsterdam of Rotterdam, maar mispak je niet, het is werken geblazen hoor. Veel tijd om te fotograferen zal je niet hebben, als je al zichtbaar in beeld je camera mag mee hebben...wat zo goed als uitgesloten zal zijn denk ik.
          Tien keer in groep over hetzelfde brugje fietsen omdat er een storende wagen in beeld kwam, omdat ze niet genoeg aaneengesloten reden, dat er ééntje teveel lachte, dat er teveel achtergrond lawaai was....enz. Verschillende keren op een terrasje toekomen (zonder iets te drinken) omdat de presentator zich verspreekt, in één kamer van een museum binnengaan en dan rap terug naar buiten, naar de volgende filmlocatie....
          Wanneer je denkt een gezellig gratis weekendje mee te pikken zou je wel eens serieus bedrogen kunnen uitkomen.

          Comment


          • #6
            Re: Wie wil er eventueel mee op 14-15 maart

            Schrijf mij ook maar in met twee personen.

            Comment

            Working...
            X