Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miele vaatwasser

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Miele vaatwasser

    Iemand hier ervaring met (recente) Miele vaatwassers ?

    En waar moet je tegenwoordig zoal op letten bij aankoop van een vaatwasser ?

    Thx !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Miele vaatwasser

    Geen recente, maar werkt al 10 jaar naar behoren. Net als de wasmachine gaat die lang mee zonder een technieker nodig te hebben.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Miele vaatwasser

      Geen zorgen maken > goed merk.
      Zal wel iets meer kosten dan 500 euro
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Miele vaatwasser

        Hier is alle witgoed van Miele, nog nooit problemen mee gehad.
        T'ja, waar moet je op letten bij een Vaatwasser van Miele, ik zou het niet echt weten,
        hangt er van af of dat een inbouw of losstaand model is, en de keuze tussen besteklade of een mandje enz.
        Waar ik wel zou op letten, is de mogelijkheid om de bovenlade te kunnen verstellen in hoogte, lijkt mij
        belangrijk om eventueel grotere borden te kunnen plaatsen moest dat eens nodig zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Miele vaatwasser

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Iemand hier ervaring met (recente) Miele vaatwassers ?

          En waar moet je tegenwoordig zoal op letten bij aankoop van een vaatwasser ?

          Thx !
          Miele is de koning van de wasmachines en volgens mij niet van de vaatwassers.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: Miele vaatwasser