Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipad vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ipad vraagje

    Als ik een mail binnen krijg kan ik van de ene afzender de mail normaal lezen en krijg ik bijv. een mail van amazon.de dan is die niet te lezen. De regels staan dan bijna op elkaar, dus overlappen elkaar. Ligt dit aan mijn instellingen....heb al flink wat gegoogled maar vind er niets over...misschien hier ervaringsdeskundigen, ben blij met evt. geboden hulp.
    Mail is gekoppeld aan Outlook van Office op een Windows PC"........

    Kopieer ik het stuk tekst en ik plak het hier, dan is het weer normaal leesbaar.
    Last edited by Mullie; 16 februari 2015, 19:12.

  • #2
    Re: Ipad vraagje

    Toevallig uw lettertype groter ingesteld op uw PC?
    Dan gebeurt het nogal vaak dat iets verkeerd weergegeven wordt.
    Andere mogelijkheden zijn verkeerde instellingen van resolutie of verkeerde videodriver.
    Of een of ander exotisch lettertype in de mail, al zou ik het van deze afzender niet direct verwachten.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Ipad vraagje

      Dank je wel Verseg.
      Je hebt me wel op het goede spoor gezet.....had op de Ipad bij Toegankelijkheid,..... " Grotere Tekst" inderdaad te groot staan...stond helemaal open....nu naar de helft gebracht en het is oké.
      Last edited by Mullie; 17 februari 2015, 07:01.

      Comment


      • #4
        Re: Ipad vraagje

        Sorry, ik had het antwoord eerder algemeen en op PC gebaseerd ... maar gelukkig kon het je helpen om in dezelfde richting te zoeken en is je probleem toch verholpen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X