Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sweep

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sweep

    ...leeg...

  • #2
    Re: Sweep

    Apart beeld qua uitsnede, moet hem nog even op me in laten werken . Van de ene kant is ie ragscherp op het oog, van de andere kant heb je de beweging in de haren. Het wringt een beetje bij mij.

    Comment


    • #3
      Re: Sweep

      Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
      Apart beeld qua uitsnede, moet hem nog even op me in laten werken . Van de ene kant is ie ragscherp op het oog, van de andere kant heb je de beweging in de haren. Het wringt een beetje bij mij.
      net dat verschil in scherpte spreekt me aan

      Comment


      • #4
        Re: Sweep

        Mooi beeld Lieven
        Al denk ik dat deze op zijn zijkant getrokken is ;-)
        maar daarom niet slechter zenne

        Comment


        • #5
          Re: Sweep

          Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          Al denk ik dat deze op zijn zijkant getrokken is ;-)
          Euh nee, ze slingert met haar van achter naar van voor. Toch bedankt. :-)
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Sweep

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            Euh nee, ze slingert met haar van achter naar van voor. Toch bedankt. :-)
            Dan is dat wreed ferm gedaan ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Sweep

              Heel mooi, knap gedaan en een fraaie verwachtingsvolle blik van het model
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Sweep

                Ik zie eerlijk gezegd niet het positieve wat sommigen zien.
                Ik zie vooral een geforceerd beeld en blik. Met je haren wapperen en in de camera kijken ??? Het komt te gemaakt over.
                Ben ook niet zot van de beeldopbouw en het vlakke licht in dit type beeld.
                Door het gekozen standpunt mis ik ook een nek waardoor ik het optische effect ervaar dat het hoofd van het model na het nemen van de foto van haar lichaam is gevlogen.
                Kortom, het beeld komt me te bizar over.
                Blijkbaar niet aan mij besteed.

                Mvg. Peter
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #9
                  Re: Sweep

                  Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                  Ik zie eerlijk gezegd niet het positieve wat sommigen zien.
                  Ik zie vooral een geforceerd beeld en blik. Met je haren wapperen en in de camera kijken ??? Het komt te gemaakt over.
                  Ben ook niet zot van de beeldopbouw en het vlakke licht in dit type beeld.
                  Door het gekozen standpunt mis ik ook een nek waardoor ik het optische effect ervaar dat het hoofd van het model na het nemen van de foto van haar lichaam is gevlogen.
                  Kortom, het beeld komt me te bizar over.
                  Blijkbaar niet aan mij besteed.

                  Mvg. Peter
                  Idem hier, komt geforceerd over
                  Dat stukje oor (denk ik) dat komt piepen vind ik ook raar...
                  Groet, Philippe

                  Meer en andere belekens op Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sweep

                    Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    Met je haren wapperen en in de camera kijken ??? Het komt te gemaakt over.

                    Door het gekozen standpunt mis ik ook een nek waardoor ik het optische effect ervaar dat het hoofd van het model na het nemen van de foto van haar lichaam is gevlogen.
                    Kortom, het beeld komt me te bizar over.
                    Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
                    Dat stukje oor (denk ik) dat komt piepen vind ik ook raar...
                    Haha, gemaakt, is elke studio-opname niet gemaakt. Dit model slaagt erin om met de haren te zwiepen en in de camera te kijken, ik ben daar fier op.
                    Zeg mannekes jullie lezen toch wel wat jullie geschreven hebben? :-)
                    Dit model is reuze blij met haar foto, ze is geen fotomodel, en ik heb geprobeerd (zal de voorhamer thuislaten) om er het beste van te maken.
                    Maar laat de kritiek maar komen hoor...:-)
                    ...leeg...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sweep

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                      Haha, gemaakt, is elke studio-opname niet gemaakt. Dit model slaagt erin om met de haren te zwiepen en in de camera te kijken, ik ben daar fier op.
                      Zeg mannekes jullie lezen toch wel wat jullie geschreven hebben? :-)
                      Dit model is reuze blij met haar foto, ze is geen fotomodel, en ik heb geprobeerd (zal de voorhamer thuislaten) om er het beste van te maken.
                      Maar laat de kritiek maar komen hoor...:-)
                      Behalve snapshots is elke foto 'gemaakt' of het nu in studio is of niet... Maar er is een verschil tussen gemaakt zijn en ook gemaakt overkomen
                      Bij dat oor, duurde het heel lang vooraleer ik doorhad wat het was. Lees jij ook wat je geschreven hebt? Bij een ander zeg je dat het niet allemaal 'oooh' en 'wauw' moet zijn, maar wanneer iemand hier een andere mening heeft begin je ermee te lachen?
                      Goed dat ze er blij mee is, goed dat jij er blij mee bent, maar mij spreekt het niet aan...
                      Groet, Philippe

                      Meer en andere belekens op Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sweep

                        Goed dat ze er blij mee is, goed dat jij er blij mee bent, maar mij spreekt het niet aan...
                        En mij spreekt die absoluut ook niet aan...en het is niet echt kwa persoonlijke smaak, want

                        ik ga zelfs verder, het IS gewoon geen goede foto, draai het en keer het hoe je wil, of je model en jij er blij mee bent of niet, deze foto is niet goed.

                        Streng ?... nee, ik denk zelfs niet eens, ik schrijf dit vooral omdat ik nu in de toekomst echt meer van je verwacht...

                        En misschien een laatste goede raad: herlees de comment van Peter nog eens...

                        Grtz, DD.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sweep

                          Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
                          Goed dat ze er blij mee is, goed dat jij er blij mee bent, maar mij spreekt het niet aan...
                          Misschien maak ik foto's voor het model en mijzelf, al bij stil gestaan? :-)
                          ...leeg...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sweep

                            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht

                            Streng ?... nee, ik denk zelfs niet eens, ik schrijf dit vooral omdat ik nu in de toekomst echt meer van je verwacht...
                            En dat kan ik niet verkeerd opnemen, dat is een uitdaging. Wederzijds?
                            ...leeg...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sweep

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                              Misschien maak ik foto's voor het model en mijzelf, al bij stil gestaan? :-)
                              Wie niet?
                              Maar dan maakt het niets uit wat er gezegd wordt. Negeer de feedback dan gewoon en blijf zo verder doen...
                              Groet, Philippe

                              Meer en andere belekens op Facebook

                              Comment

                              Working...
                              X