Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

App outlook agenda op smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • App outlook agenda op smartphone

    Ik werk met Outlook / Onedrive en ook de outlook agenda (ook in m'n windows 8).

    Het is makkelijk om op afstand ook je outlook agenda te kunnen bekijken/wijzigen vanop je smartphone.
    Ik zie dat er een app "Microsoft Outlook Preview" bestaat, maar is precies nog niet 100%.

    De google agenda gebruik ik niet.
    Welke agenda app gebruiken jullie om evt die outlook agenda in te integreren?

    Het is om een mooi overzicht te hebben op m'n smartphone.

  • #2
    Re: App outlook agenda op smartphone

    Outlook Preview app werkt inderdaad nog van geen kanten, ik denk dat ze er daarom ook "Preview" bij gezet hebben (hoop ik toch).
    Ze hadden ze dan beter niet gelanceerd want zo geeft het eerder een gedachte dat het op niks trekt.

    Om een agenda te synchroniseren gebruik ik die van Outlook.com, die kan je zowel op PC, tablet als smartphone en online raadplegen en dus ook in de standaard agenda van Android zonder extra app.
    De agenda op de PC is weer een andere zaak als je de standaard in Outlook gebruikt (niet Outlook.com) ... die krijg je dan weer niet zo gesynchroniseerd met al je andere toestellen, alvast toch niet op afstand.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: App outlook agenda op smartphone

      inderdaad, zo'n grote firma Microsoft die zo'n beta-app lanceert is net echt professioneel
      K'zal hem eraf gooien en een shortcut naar de online agenda op m'n smartphone zetten... heb al enkele andere getest met die integratiefunctie maar ook precies dat nog niet...

      Comment


      • #4
        Re: App outlook agenda op smartphone

        Ik gebruik al een paar jaar Touch Calendar. Als je dat koopt (een paar euro) kan je een widget op je startscherm plaatsen met een aantal van je afspraken in tekstvorm, dus geen streepjes of dergelijk waar je dan nog eerst eens moet op klikken. En je kiest zelf welke agenda(s) moeten getoond worden.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: App outlook agenda op smartphone

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Ik gebruik al een paar jaar Touch Calendar. Als je dat koopt (een paar euro) kan je een widget op je startscherm plaatsen met een aantal van je afspraken in tekstvorm, dus geen streepjes of dergelijk waar je dan nog eerst eens moet op klikken. En je kiest zelf welke agenda(s) moeten getoond worden.
          Hetzelfde doe ik met een standaard app ... werkt perfect en geen extra apps te installeren.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: App outlook agenda op smartphone

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Hetzelfde doe ik met een standaard app ... werkt perfect en geen extra apps te installeren.
            Dat mag je eens nader verklaren. (ik spreek wel van het tonen van de afspraken van of twee weken in tekstvorm in een widget, dus niet één enkele).
            Maar ik wil graag een app inwisselen voor iets dat standaard aanwezig is, heb dat al hier en daar gedaan trouwens.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: App outlook agenda op smartphone

              Zopas Sunrise ontdekt (mede opgericht door een Belg en net overgenomen door MS): leuke app, nu nog een kleinere widget en dan perfect voor mij.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: App outlook agenda op smartphone

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Dat mag je eens nader verklaren. (ik spreek wel van het tonen van de afspraken van of twee weken in tekstvorm in een widget, dus niet één enkele).
                Maar ik wil graag een app inwisselen voor iets dat standaard aanwezig is, heb dat al hier en daar gedaan trouwens.
                Heb u twee voorbeelden hieronder gemaakt ... er staat veel in mijn agenda, dus staat goed vol.
                Maar je kan in deze "Widget" natuurlijk gewoon scrollen als er nog meer in staat.
                Afhankelijk van versie van Android ziet het er natuurlijk ook wat anders uit.
                En ik kan natuurlijk moeilijk weten of dit aan uw vereisten voldoet, ieder heeft zo zijn gewoonten.

                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: App outlook agenda op smartphone

                  Mooi, maar beetje groot voor mij, ze slokken een volledig scherm op.
                  Persoonlijk vind ik dat een widget hoort te passen tussen mijn andere iconen, Touchcalendar (tot 2 weken)en Sunrise (nog net en 3 dagen) doen dit.
                  De uitgebreide kalender opent dan als ik op het widget tik.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment

                  Working...
                  X