Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Attesten jeugd sportkampen, keuze deel terugbetaling via belastingen of mutualiteit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Attesten jeugd sportkampen, keuze deel terugbetaling via belastingen of mutualiteit

    Ik vond hier nog een aantal attesten van jeugdsportkampjes van vorig jaar, heb deze ingediend bij de mutualiteit en een week later al een deel vd betaling teruggekregen.
    Ik herinner me 2j geleden had ik ook enkele attesten in onze belastingaangifte ingevuld had, daar is een berekening x aantal dagen en krijg je een korting, ze vragen zelfs geen bewijs.

    Dus je kan vrij kiezen als je dit in je belastingaangifte invult of snellere terugbetaling via de mutualiteit.
    Dienen de mensen met kinderen hier dit in via de mutualiteit of ook soms via de belastingaangifte ?

  • #2
    Re: Attesten jeugd sportkampen, keuze deel terugbetaling via belastingen of mutualite

    Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    Ik vond hier nog een aantal attesten van jeugdsportkampjes van vorig jaar, heb deze ingediend bij de mutualiteit en een week later al een deel vd betaling teruggekregen.
    Ik herinner me 2j geleden had ik ook enkele attesten in onze belastingaangifte ingevuld had, daar is een berekening x aantal dagen en krijg je een korting, ze vragen zelfs geen bewijs.

    Dus je kan vrij kiezen als je dit in je belastingaangifte invult of snellere terugbetaling via de mutualiteit.
    Dienen de mensen met kinderen hier dit in via de mutualiteit of ook soms via de belastingaangifte ?
    Misschien iets ter zijde, heb ik het juist voor of niet, maar ik dacht dat je bij je belastingaangifte als particulier 'nooit' nog bewijzen van 'aftrekposten' hoeft toe te voegen, maar dat je ze wel op hun eenvoudige vraag moet kunnen voorleggen ?
    Ik kan het verkeerd voor hebben, maar ik dacht ooit eens zo iets gelezen te hebben.
    Ik voeg althans de laatste jaren niks meer toe, maar bewaar ze wel in geval van.

    Comment


    • #3
      Re: Attesten jeugd sportkampen, keuze deel terugbetaling via belastingen of mutualite

      Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
      Ik vond hier nog een aantal attesten van jeugdsportkampjes van vorig jaar, heb deze ingediend bij de mutualiteit en een week later al een deel vd betaling teruggekregen.
      Ik herinner me 2j geleden had ik ook enkele attesten in onze belastingaangifte ingevuld had, daar is een berekening x aantal dagen en krijg je een korting, ze vragen zelfs geen bewijs.

      Dus je kan vrij kiezen als je dit in je belastingaangifte invult of snellere terugbetaling via de mutualiteit.
      Dienen de mensen met kinderen hier dit in via de mutualiteit of ook soms via de belastingaangifte ?
      De sportkampen tellen ook als kinderopvang en kan je bij de belastingen ingeven als onkosten voor kinderopvang met een maximum van (ik ben niet echt zeker) 11,20 euro per dag per kind tot 12jaar. Je kan dus bij de twee inbrengen. De bewijzen moet je wel 7 jaar bijhouden div met eventuele herzienningen.

      Comment

      Working...
      X