Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cadzand 2de keer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cadzand 2de keer.

    Vorige keer nogal wat opmerkingen over de overheersende groen kleur, en terecht.

  • #2
    Re: Cadzand 2de keer.

    Ik weet het nog zo niet,
    in de groenige zat meer pit en sfeer vind ik.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Cadzand 2de keer.

      Aparte kleuren heb je hier
      Kwalitatief weer een veel te klein bestand (37kb) waardoor er weinig scherpte en detail is

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Cadzand 2de keer.

        Vreemde toning in deze, maar misschien ook te maken door de grootte.
        Weet het zo niet.
        Volgens mij zijn dit niet de originele kleuren die je ter plaatse hebt gezien, probeer dat eens te benaderen en dan denk ik dat het een mooie kan worden.
        Persoonlijk had ik naar compo misschien nog iets langer gewacht tot de wandelaars aan de rechter kant waren. nu is in de linker kant van de foto veel te zien, rechts veel minder.

        Comment


        • #5
          Re: Cadzand 2de keer.

          de compo vind ik super. als je langer wacht en de wandelaars zijn maar naar rechts, dan ga je het commentaar krijgen dat ze uit de foto lopen. Nu zie je waar ze naar toe lopen. allé, mijn gedacht he.
          de kleur, of het lichtjes onderbelichtte (?) zijn idd. een beetje raar.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Cadzand 2de keer.

            Die grote uitgebrande 'vlek' vind ik niet kunnen. Trekt teveel negatieve aandacht.
            Compo zeer mooi. De kleur is smaak. Voor mij niet verkeerd, maar de 'levendigheid' mocht een tikje omhoog.

            Comment

            Working...
            X