Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

triathlon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • triathlon

    Triathlon, zwemmen, fietsen en lopen. Deze keer was het precies of ze het zwemmen en fietsen combineerden
















    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: triathlon

    Zwemmend op de fiets, ik had de renner liefst iets wat meer naar rechts in beeld gehad, tussen de bomen!

    mvg

    marcel

    Comment


    • #3
      Re: triathlon

      Knappe foto. Dat betekent dat de fotograaf in kwestie ook de regen moest trotseren. Respect . Wel jammer dat het gezicht niet scherp overkomt.
      Mvg,
      Gregory
      www.gvg-photo.com

      Comment


      • #4
        Re: triathlon

        Ik moet wel bekennen dat op het moment van deze foto ik ergens onder een brug stond.
        Maar iets daarvoor stond ik een paar honderd meter verder en toen begon het lichtjes te druppen, maar toen stond ik onder een boom en was dat meer als genoeg om droog te blijven. Maar dan is het ineens beginnen stortregenen en was het een spurtje trekken naar de brug. En die paar honderd meter was toch te ver om droog te blijven.

        De scherpte in het gezicht komt denk ik door de regen.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: triathlon

          Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
          De scherpte in het gezicht komt denk ik door de regen.
          Daar vrees ik ook voor... Desalniettemin legt deze foto het wel de helse omstandigheden van de sporters bloot.
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: triathlon

            Slecht weer voor sporter en fotograaf; beiden moeten het maar doen, proficiat jongens.

            Comment


            • #7
              Re: triathlon

              Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
              ... legt deze foto het wel de helse omstandigheden van de sporters bloot.
              En dat is heel goed gelukt, Bert.
              www.peterwagemans.be

              Comment

              Working...
              X