Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

USB-herstelstation en oudere programma's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • USB-herstelstation en oudere programma's

    Als ik op mijn PC de C:\ mappen bekijk, zie ik o.a.
    20,4 GB voor Windows, 4 GB Program Files (x86) en 1,2 GB Program Files. Er is ook een RefreshImage van 10,9 GB.

    Zopas heb ik een USB-herstelstation ("incl. herstelpartitie") gemaakt dat 12 GB groot blijkt te zijn.
    Microsoft zegt "Als je problemen hebt met je pc, kun je proberen om deze te vernieuwen, opnieuw in te stellen of de pc te herstellen. Door je pc te vernieuwen, installeer je Windows opnieuw met behoud van je persoonlijke bestanden en instellingen. Hierdoor blijven ook de apps behouden die zijn geleverd bij de pc en de apps die je hebt geïnstalleerd via de Windows Store."

    Nu vraag ik me af of bij zo'n vernieuwing ook al mijn "ouderwetse programma's" (die ik niet via de Windows Store installeerde) hersteld worden.
    In de Windows-map zullen wellicht allerlei overbodige dingen staan en ik veronderstel dat de systeemkopie gecomprimeerd werd, maar het grootteverschil tussen de bestanden op de PC en die op het USB geheugen doet me vermoeden dat het herstelstation een image bevat zonder alle oudere programma's. Waar of niet waar?
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.
Working...
X