Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom 5.7 Foto's importeren vanuit iPhoto mogelijk?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom 5.7 Foto's importeren vanuit iPhoto mogelijk?

    Hallo,

    Ik heb me onlangs LR5 aangeschaft en ik begin er stilaan een beetje mijn weg in te vinden. Vorige week kreeg ik een bericht van Adobe dat er een nieuwe versie beschikbaar was LR 5.7. Ik heb deze onmiddellijk geïnstalleerd. Nieuw bij deze versie zou zijn dat men rechtstreeks vanuit iPhoto foto's kan importeren in LR. Wanneer ik naar importeren ga vindt ik echter geen bestand met mijn iPhoto library waaruit ik zou moeten importeren. Ik werk op een MacBook Pro met OS-X 10.9.5
    Heeft iemand op het forum (Mac-gebruiker) hetzelfde probleem? Doe ik iets verkeerd?
    De enige mogelijkheid om foto's te importeren is nu voor mij vanuit iPhoto exporteren in JPG naar een map en deze kan ik dan importeren in LR.
    Bedankt en beste groeten,
    Raf.

  • #2
    Re: Lightroom 5.7 Foto's importeren vanuit iPhoto mogelijk?

    Nog nooit gedaan, want iPhoto dient om mijn jpg's te bewaren, en een eventuele snelle cleanup te doen (eigenlijk om te zien of ik er wat mee aankan),
    dus ik moest even googlen.
    Helpt dit:
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom 5.7 Foto's importeren vanuit iPhoto mogelijk?

      Bedankt!
      mvg,
      Raf.

      Comment

      Working...
      X