Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- More ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - More ...

    )))



  • #2
    Re: - More ...

    Zo,... reeds meer dan 500 "kijkers" en "bezoekers" van mijn beeldje, super hé !

    Nu, als ik dit een beetje psychologisch analyseer, dan vraag ik me wel af, of die meer dan 500 eigenlijk wat gefrustreerd zijn van mijn beeldje ?

    Het is namelijk een NSFW beeldje, maar waarschijnlijk niet genoeg erotisch getint, of niet prikkelend genoeg om enige reactie teweeg te brengen ?

    Wat het ook moge zijn, ik vind het boeiend om volgen...

    Enjoy your day !!!

    D.
    Last edited by fotodan; 19 februari 2015, 16:23.

    Comment


    • #3
      Re: - More ...

      Anders wel heftig genoeg qua beeld
      Ik zou zeggen More ..... Dan ;-)

      Comment


      • #4
        Re: - More ...

        Heel boeiende foto en artwork!

        Ik heb echt bewondering voor dit model! Ik kan mij niet eens inbeelden hoe vermoeiend en intimiderend het wel niet moet zijn om je heel lichaam zo te laten bewerken.


        Het enige waar ik een beetje mijn twijfels over heb, zijn die schoenen... maar voor de rest.
        Mvg,
        Rudy Mas
        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

        Comment


        • #5
          Re: - More ...

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Enjoy you're day !!!

          D.
          Your . Sorry kon het echt niet laten...

          Knappe foto, knap model. Sluit mij volledig aan bij Rudi.

          Comment


          • #6
            Re: - More ...

            Ik kom hier af en toe wel eens piepen op het forum maar deze heb ik om een onbegrijpelijke reden gemist. Bangelijke foto

            Comment


            • #7
              Re: - More ...

              Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              Zo,... reeds meer dan 500 "kijkers" en "bezoekers" van mijn beeldje, super hé !

              Nu, als ik dit een beetje psychologisch analyseer, dan vraag ik me wel af, of die meer dan 500 eigenlijk wat gefrustreerd zijn van mijn beeldje ?

              Het is namelijk een NSFW beeldje, maar waarschijnlijk niet genoeg erotisch getint, of niet prikkelend genoeg om enige reactie teweeg te brengen ?
              Rare gevolgtrekkingen.
              Analyseren en bedenken dat er 500 gefrustreerd zijn, terwijl meer dan 2/3 robots zijn, dat schept een relativiteit zonder genade.

              Op het gevaar af van nu helemaal neergesabeld te worden:
              - een blijkbaar hysterisch wijf met vier vingers aan elke hand, oh wacht 'een Alien', ah nee, varens en bladeren...
              - alles is onnatuurlijk gekleurd behalve haar gezicht (werd reeds geschreven) geen enkele aanleiding tot naaktheid te zien, waarom de naaktheid (voor zover die er is, behalve de witte tepels, dan kan je de schaamstreek evengoed in beeld brengen
              - verklaar tussenin eens pumps en naaktheid, alleen schoenen en de rest niet, pervers hoor, niet in mijn ogen, maar in de ogen van de maker die dit een NSFW beeld noemt.
              - de pose is weinig flatterend, niet dat dat absoluut hoeft, haar linker scheenbeen veroorzaakt een zichtbare pees in de schaamstreek.

              Soms zou ik willen inbeelden wat Michelangelo ziet als hij plots hier naartoe werd gekatapulteerd, die zou ongetwijfeld verder gaan dan deze net niet.
              Dit is alles open en toch niet.

              Technisch is dit natuurlijk een perfecte foto, nu nog echte inhoud. Heb je nu prikkels genoeg in de reactie?
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: - More ...

                Yep, ... absoluut ! ...bij het lezen van je comment kwam er zelfs een heel spontane lach op mijn gelaat

                Ik blijf het dus boeiend vinden

                Comment


                • #9
                  Re: - More ...

                  Bij dit soort beelden gaat mijn lof toch voornamelijk naar model en de bodypainter. Beetje hengelen/aandringen op comments is wel wat zielig en hoeft een topper zoals Daniël in mijn ogen zeker nier te doen, maar ja we zijn allemaal mensen zeker.......

                  Comment


                  • #10
                    Re: - More ...

                    Bij dit soort beelden gaat mijn lof toch voornamelijk naar model en de bodypainter.
                    Bedankt voor het compliment Walter Ik zal her doorgeven aan mijn MUA.

                    Dit gezegd zijnde, moet ik er toch effe aan toevoegen dat we die paint met twee gedaan hebben, ik ben namelijk ook "painter",
                    na 40 jaar autos en vrachtwagens gespoten te hebben met allerlei motieven, landschappen enz, kan ik je verzekeren dat ik kan air brushen
                    en allerlei sjablonen maken en gebruiken.

                    In die tijd spuiten was wel met acryl, cellulose of synthetische verf, hier is het (gelukkig! ) water verf

                    Het model moet wel een beetje geduld hebben, maar als er met twee tezamen aan gewerkt word, trachten we toch steeds binnen het uur alles af te werken.
                    Hier waren we klaar op net geen 55 minuten.

                    Grtz, D.

                    Comment


                    • #11
                      Re: - More ...

                      Dit forum moet nu eenmaal regelmatig wakker geschud worden eer er wat reacties gesprokkeld kunnen worden, om over de vergeetput 'fotobeoordeling' nog maar te zwijgen...

                      @ Lieven: Kun je me even uitleggen wat je met inhoud bedoelt? Van deze foto word ik tenminste wild. Waarom? Omdat deze uitblinkt in creativiteit en originaliteit, om over het technische aspect nog maar te zwijgen zoals je zelf aangeeft. De foto deed mij ook onmiddellijk aan een soort mythologisch wezen denken zoals de Medusa van Caravaggio. Gewoon topfotografie wat mij betreft.

                      Comment


                      • #12
                        Re: - More ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                        Bedankt voor het compliment Walter Ik zal her doorgeven aan mijn MUA.

                        Dit gezegd zijnde, moet ik er toch effe aan toevoegen dat we die paint met twee gedaan hebben, ik ben namelijk ook "painter",
                        na 40 jaar autos en vrachtwagens gespoten te hebben met allerlei motieven, landschappen enz, kan ik je verzekeren dat ik kan air brushen
                        en allerlei sjablonen maken en gebruiken.

                        In die tijd spuiten was wel met acryl, cellulose of synthetische verf, hier is het (gelukkig! ) water verf

                        Het model moet wel een beetje geduld hebben, maar als er met twee tezamen aan gewerkt word, trachten we toch steeds binnen het uur alles af te werken.
                        Hier waren we klaar op net geen 55 minuten.

                        Grtz, D.
                        Was niet op de hoogte van je bodypaintkwaliteiten dus voor jou ook dikke proficiat met dit beeld !

                        Comment


                        • #13
                          Re: - More ...

                          Sterke studioplaat!

                          Het is naakt en nsfw. begrijp sommige commentaren niet goed
                          My Website : http://www.ineedair.org
                          Music / Painting / Motion Graphics / Image
                          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                          Comment


                          • #14
                            Re: - More ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht

                            @ Lieven: Kun je me even uitleggen wat je met inhoud bedoelt? Van deze foto word ik tenminste wild. Waarom? Omdat deze uitblinkt in creativiteit en originaliteit, om over het technische aspect nog maar te zwijgen zoals je zelf aangeeft. De foto deed mij ook onmiddellijk aan een soort mythologisch wezen denken zoals de Medusa van Caravaggio. Gewoon topfotografie wat mij betreft.
                            'Even' zal moeilijk worden, heb me gisteren door de meestel afleveringen van http://forum.belgiumdigital.com/f6/r...ng-507729.html gesleurd (-1 wegens eentje niet beschikbaar), en dan zie ik toch totaal iets anders, mijn commentaar is dan ook diep gekleurd door die reeks.
                            Natuurlijk staat er nu eentje recht die gaat zeggen dat het één niets met het ander te maken heeft, maar 't is allemaal fotografie, zo breed, zo veel.
                            Mijn commentaar gaat dan ook louter over wat ik zie, voel, beleef.
                            Je schrijft over originaliteit en creativiteit, naakt wordt al jaren met verf overgoten, of melk, of whatever. Er is meer ziel nodig dan een Alien met witte tepels en witte vingertippen.
                            Natuurlijk ben ik streng, of denkt er iemand dat ik dat niet besef, dit is een strenge groep, en ik heb al altijd geaccepteerd wat men zegt, dan kan mijn mijn mening toch ook, dacht ik zo.
                            Verklaar misschien je link met techniek en inhoud, dat lijkt me leuk leesvoer.
                            ...leeg...

                            Comment


                            • #15
                              Re: - More ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                              begrijp sommige commentaren niet goed
                              Gewoon, uitleg vragen.
                              ...leeg...

                              Comment

                              Working...
                              X