Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarheen met de slee ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarheen met de slee ?

    Morgen plan ik een trip naar de sneeuw. Het is de bedoeling om met onze zoon van 3.5 wat in de sneeuw te gaan spelen. De slee gaat mee voor een kleine wandeling. We denken om in de buurt van Baraque Michel of Mont Rigi te gaan wandelen. Iemand tips zodat papa ook wat mooie foto's kan maken? We zoeken geen wandelroute's maar gewoon een buurt waar het mooi wandelen is met de slee.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Waarheen met de slee ?

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Morgen plan ik een trip naar de sneeuw. Het is de bedoeling om met onze zoon van 3.5 wat in de sneeuw te gaan spelen. De slee gaat mee voor een kleine wandeling. We denken om in de buurt van Baraque Michel of Mont Rigi te gaan wandelen. Iemand tips zodat papa ook wat mooie foto's kan maken? We zoeken geen wandelroute's maar gewoon een buurt waar het mooi wandelen is met de slee.

    mir
    Toen wij in de tijd gingen wandelen in de sneeuw trokken we nooit naar toeristische trekpleisters, maar steevast naar Senonchamps in de buurt van Bastogne.
    Maarrrrrrr, ik weet nu wel niet of er daar sneeuw ligt. Er zijn/waren (?) daar zelfs langlaufpistes gespoord en je kon er wandelen a volonté met de slee.
    En... ook nog belangrijk, je moest geen filerijden om er te geraken en/of er terug weg te geraken.



    Maar nogmaals, hoe het daar nu is ????????

    Comment


    • #3
      Re: Waarheen met de slee ?

      Bedankt voor de tip. Er zou zo'n 30 cm liggen. Rond barque Michel ligt er 45 cm :



      mir
      Last edited by mir; 6 februari 2015, 19:02.
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: Waarheen met de slee ?

        Waarschijnlijk iets minder druk, en met veel minder files te bereiken zijn de pistes van Weywertz.
        Bij de Hutte staat er ook een sleeheuvel, vlak bij de vertrekplaats van de langlaufpistes.

        Comment

        Working...
        X