Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

    Tis binnenkort valentijntje en de economie moet draaien!

    Dus met deze zijn jullie ingelicht jullie partner niet te vergeten

    Kom later niet klagen dat je het niet wist

    PS: de excuus dat je niet wil meedoen aan massa-gedrag en zo reageren vrouwen niet zo goed op.

    Ze verwachten toch dat je dan iets "ecologisch" koopt bv mooi bouquet rozen of zo...

  • #2
    Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

    Wij zijn dit jaar 45 jaar samen waarvan 40 jaar getrouwd en doen het reeds gans die tijd zonder dat commercieel gedoe.
    Wat wij graag hebben, en ons kunnen permitteren (héél belangrijk ), kopen wij het ganse jaar door.
    Heeft mijn vrouw goesting achter een mooi boeket, dan koopt zij dat en dat is zowat om de 14 dagen/drie weken het ganse jaar door.
    Enkel tijdens de zomer plukken we er nu en dan eentje uit eigen tuin, maar dan nog met pijn in het hart omdat je weet dat je er binnenshuis maximum slechts 10 dagen genieten van hebt.
    En kom nu niet af met die dooddoener van 'romantisch' want ik heb over die 45 jaar reeds heel wat romantische relaties weten stukgaan, zó romantisch waren ze (naar de buitenwereld toe alleszins) .
    En besef/weet ook dat hoe mooier het kado de vrouw krijgt van haar man op valentijn, hoe meer zorgen ze zich moet maken omtrent de trouw van haar wederhelft .

    Comment


    • #3
      Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

      wat heeft Valentijn nou met je partner te maken, gaat toch om je geheime liefde..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

        Hier al vele jaren een mooi boeket witte rozen, lievelingskleur van mijn vrouwtje. Ik stel vast als ik diezelfde rozen voor andere gelegenheden koop dat de kostprijs per roos van 1€ stijgt naar 2€ omwille van Valentijn. Iedereen moet zijn boterham verdienen hé (leven en laten leven). Ik zal dan ook maar eens mijn tarieven verdubbelen, mocht er ooit eens een van dag van de geneeskundige zorgen of dag van de zorgverstrekking komt... (Leven en laten leven...)
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          wat heeft Valentijn nou met je partner te maken, gaat toch om je geheime liefde..?
          grt,bouk.
          Oei bouk, jullie hebben daar blijkbaar een andere definitie aan gegeven, maar ik begrijp je. De buurvrouw zal content zijn.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Oei bouk, jullie hebben daar blijkbaar een andere definitie aan gegeven, maar ik begrijp je. De buurvrouw zal content zijn.
            das ook geen geheim meer.
            dat weet heel BD al.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              wat heeft Valentijn nou met je partner te maken, gaat toch om je geheime liefde..?
              grt,bouk.
              Zal duur worden voor een ex matroos, in iedere haven een ander.......................

              Comment


              • #8
                Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

                in Nederland:
                Op 14 februari is het ieder jaar Valentijnsdag en kun je anoniem aan iemand de liefde verklaren.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  wat heeft Valentijn nou met je partner te maken, gaat toch om je geheime liefde..?
                  grt,bouk.
                  Dan moet ik zéker niets kopen .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Zal duur worden voor een ex matroos, in iedere haven een ander.......................
                    ook weer geen probleem want een publiek geheim is ook niet geheim.
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

                      Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                      Ze verwachten toch dat je dan iets "ecologisch" koopt bv mooi bouquet rozen of zo...
                      Verleden week zaten we bij de autoverkoper en ik heb tegen mijn vrouw gezegd : "Zet hem maar op jouw naam voor je Valentijn" (dan komen de strafpunten achtereen op haar rijbewijs in plaats van bij mij )

                      't Is wel niet ecologisch want de BIV is bijna 1500€

                      Comment


                      • #12
                        Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        in Nederland:
                        Op 14 februari is het ieder jaar Valentijnsdag en kun je anoniem aan iemand de liefde verklaren.
                        grt,bouk.
                        Van dat anoniem hebben ze mij nooit iets gezegd. enfin, nu weet ik het dus... van jullie Noorderburen kunnen wij nog iets leren, maar dat wist ik al.
                        Even naast de kwestie, maar goed om weten : Onlangs bestelde ik stofzuigerzakken voor mijn geheime liefde bij een Nederlandse firma. In mijn haast (omdat het geheim was), vergat ik een cijfertje van ons huisnummer, ik schreef nl. '1' i.p.v.'1..' . De bezorger vond ons dus niet. Het pakket gaat terug naar afzender en er wordt mij gevraagd of ik nog eens het adres wil herhalen. Ik antwoord dat ik mij vergist heb van nr., waarop men mij antwoordt dat het 6.95€ meer zal worden om het nog eens te presenteren. Ik vraag dan maar de bestelling te schrappen. Antwoord : "als je de bestelling wil schrappen blijft er nog 4.35€ over van je betaalde bedrag van 19,50€, want wij moeten je de volle pot aanrekenen voor wat een eigenlijke verzending kost met daarbij nog eens een bedrag voor bijkomende administratiekosten. Ik heb dan maar nog eens de 6.95€ betaald. Zo heb ik toch nog mijn zakken..., dure zakken weliswaar. En een bijkomend Valentijnscadeau dus...
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          wat heeft Valentijn nou met je partner te maken, gaat toch om je geheime liefde..?
                          grt,bouk.
                          En zo is het maar net...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

                            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            Van dat anoniem hebben ze mij nooit iets gezegd. enfin, nu weet ik het dus... van jullie Noorderburen kunnen wij nog iets leren, maar dat wist ik al.
                            ......
                            Verstand komt hopelijk met de jaren...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Niet vergeten: aankopen voor je geliefde

                              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                              Hier al vele jaren een mooi boeket witte rozen, lievelingskleur van mijn vrouwtje. Ik stel vast als ik diezelfde rozen voor andere gelegenheden koop dat de kostprijs per roos van 1€ stijgt naar 2€ omwille van Valentijn.
                              Is toch niets anders dan een kwestie van vraag en aanbod.
                              Je kunt beter een week later een bos rozen kopen, dan is de handel van slechte kwaliteit ook wel verdwenen.

                              Comment

                              Working...
                              X