Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laundry Day

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laundry Day

    Een vaste stop iedere zomer voor mij is Laundry Day.
    Eentje van vorige zomer...

    StijnDeGrauwe.be

  • #2
    Re: Laundry Day

    Mooie sfeer, misschien de hooglichten iets temperen.

    Comment


    • #3
      Re: Laundry Day

      Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      Mooie sfeer, misschien de hooglichten iets temperen.
      +1...mooi!


      Sent from my iPad using Tapatalk
      Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

      Comment


      • #4
        Re: Laundry Day

        De hooglichten zijn bewust losgelaten om het BAM gevoel wat aan te wakkeren :-)
        StijnDeGrauwe.be

        Comment


        • #5
          Re: Laundry Day

          De sfeer is er inderdaad wel, met bakken zelfs
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment


          • #6
            Re: Laundry Day

            Opmerkingen

            - Sluitertijd mocht iets sneller, zie hand van het meisje en de pet (?) die rondgeslingerd wordt.
            - Je staat nét niet 100% centraal van de stage, enkele meters meer naar links en het was perfect geweest. Ik zie dat je nog wat dichter bij de hekkens kon, of had je geen all-areas toegang?
            - Rechtsonder het grote Laundry Day logo bovenaan is een storende (teveel gesatureerde?) blauwe vlek.
            -Diafragma zou misschien kleiner gekund hebben in combinatie met een hogere ISO om meer scherpte te hebben in de voorgrond.

            Pluspunten

            - Mooi horizontaal
            - Links en rechts evenveel "lege" ruimte naast het podium
            - Knappe timing waar de handen omhoog gaan

            Knappe foto wel, ik doe het je niet na waarschijnlijk

            Comment


            • #7
              Re: Laundry Day

              De foto is precies zo genomen om te bekomen wat hij is. Centraal van het podium loopt een brede gang zonder publiek. Op deze manier is de foto mooi met publiek gevuld.
              De sluitertijd moest niet sneller omdat je op deze manier de eventuele beweging van de mensen er een klein beetje in krijgt. Ze staan dan ook niet stil, en ik wil niet dat de foto een bevroren beeld geeft.
              De details op de voorgrond zijn niet interessant genoeg om meer te benadrukken, vandaar dat de silhouetten voor mij meer passen bij deze foto.
              StijnDeGrauwe.be

              Comment

              Working...
              X