Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

) Toxic Perfume (

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ) Toxic Perfume (

    )))


  • #2
    Re: ) Toxic Perfume (

    Gaat heel ver, en is heel mooi.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: ) Toxic Perfume (

      Ben je eindelijk eens die afgedraaide olie aan het aflaten van je auto? (grapje)

      Vind de crop wat krap, had meer onderin verwacht alsook het gelaat, waarom heb je die niet mee ingesmeerd?
      Want het idee vind ik wel cewl. Ook die achtergrond past er perfect bij.
      Die oliekleurtjes en glans vormen een mooie abstractie van het "mens zijn"

      Comment


      • #4
        Re: ) Toxic Perfume (

        Speciale kleurtjes, zelfs een beetje onaangenaam om naar te kijken maar ik denk dat dit de bedoeling is. Opdracht geslaagd.

        Comment


        • #5
          Re: ) Toxic Perfume (

          knap werk

          Comment


          • #6
            Re: ) Toxic Perfume (

            Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
            Speciale kleurtjes, zelfs een beetje onaangenaam om naar te kijken maar ik denk dat dit de bedoeling is. Opdracht geslaagd.
            Mee eens en knap gedaan
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: ) Toxic Perfume (

              Vind de crop wat krap, had meer onderin verwacht alsook het gelaat, waarom heb je die niet mee ingesmeerd?
              Want het idee vind ik wel cewl. Ook die achtergrond past er perfect bij.
              Wel Xafke, die dag hebben we wel degelijk een "full body" paint gedaan, (waarvan ik een zestal foto's heb afgewerkt),
              deze foto is bedoeld als portret vanwege de uitstraling van het model.

              ( de "full-body" beelden zijn dan ook NSFW )

              Verder zit er hier toch al redelijk veel MU op het gelaat ook, en "ingesmeerd" is hier ook niet echt gebeurt... LOL

              In een verdere evolutie, is er ook bij het gelaat meer paint en MU gezet.

              (enkele jaren geleden mocht men in showcase tot 3 beelden plaatsen, nu slechts eén, vandaar dat er soms keuzes moeten gemaakt worden welke ik hier post)

              Bedankt voor de reeds gegeven reacties !

              D.

              Comment


              • #8
                Re: ) Toxic Perfume (

                Kan er zo mijne Snake Bike bij zetten
                Heerlijk beeld , mooie expressie van het Model

                Comment


                • #9
                  Re: ) Toxic Perfume (

                  Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
                  Speciale kleurtjes, zelfs een beetje onaangenaam om naar te kijken maar ik denk dat dit de bedoeling is. Opdracht geslaagd.
                  Ik volg dwarsligger. Waarom niks van dat spul op haar gezicht? haha
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment

                  Working...
                  X