Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Lille: Een Franse stad met Vlaamse roots en nog van dat mmois

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-Lille: Een Franse stad met Vlaamse roots en nog van dat mmois

    Geannulleerd omwille niet navolgen van afspraken door de deelnemers in SD-Brussel.

    Lille ofte Rijsel is een Franse stad juist voorbij de Franse grens.
    Van origine puur Vlaams en dat heet het dan ook nooit willen verhullen en soms heb ik de indruk dat ze er zelfs fier op zijn.
    Lille, ofte Rijsel is een open monumetn waarmee ik gezegd wil hebben dat je uren, dagen kan rondslenteren en je de Franse sfeer met Vlaamse invloeden zo in de straten kan proeven.
    Van een Middeleeuwse vestiging naar een Frans bastiljon naar het RIjsel van vandaag met futuristische invloeden, je hebt het er allemaal. Gevolg hiervan is dat je wel een selectie dient te maken van datgene je op een fotodag wenst te zien, te bezoeken.
    Voor groot en klein, voor breed en dun, voor jong en oud.
    Een zoo,
    Een beveiligd en verstevigde nog gebruikt bastiljon van Vaubin
    Een hypermodern winkelcentrum naast "De Metro", de allereerste metro in Frankrijk, een universiteitsstad, een paar jaren geleden Europese Cultuurstad...

    Wanneer worden hiervan een paar items bezocht ?
    De voorlaatste of laatste week van mei. We zijn afhankelijk van heel goed weer, vandaar dat ik twee zaterdagen fiks. Begin mei komt er wel meer duidelijkheid.
    De te bezoeken plaatsen kan je voor een groot deel alreeds vinden in een draft-beschrijving. Aanpassingen zullen er zeker nog op volgen.
    Voor wat eten betreft, 's middags plaatsen we ons in de nabijheid van enkele café's eetplaatsen en daar trekt iedereen zijn plan (het is moeilijk om daar een centrale plaats te voorzien, maar we doen alvast ons best). 's avonds wordt wel NIET voorzien in een gesamenlijk eten, tenzij de vraag groot genoeg. Ook hier kunnen we wel uitkijken naar een gezamenlijke plaats als we een dudielijk zicht hebben wie mee gaat en wie niet en wie er 's avonds eventueel blijft eten.
    Nu, hiervoor komt er in april zeker nog een oproep om de eventeel ontbrekende data aan te vullen zij te bevestigen.

    Zaterdag 2015-05-23 of 2015-05-30

    Wie mee wil kan zich hier al kenbaar maken.
    Inschrijving gebeurt wel door opsturen van een PM
    1) Nicknaam
    2) Volledige naam
    3) GSM of telefoonnummer * (Wordt niet vrij gegeven)
    4) Woonplaats
    5) Aantal deelnemers
    6) biedt plaats aan voor vervoer (aantal plaatsen)
    7) Zoekt vervoer en deelt dan in de vervoers- en parkeerkosten van de persoon met wie hij mee gaat
    8) Wil 's avonds eventueel blijven eten.
    9) Lidnummer indien betaald voor 2015

    Dit kan toegestuurd naar
    Wim.vanmaele, Bachus1909, Patricske

    Korte beschrijving: SD-Rijsel

    volg Nickname Woonplaats Aantal plaast vrij zoek vervoer avondmaal gewenst lidnummer
    1) Wim.Vanmaele Buggenhout 2 * ja
    2) Lut Diepenbeek 1 ? ? ja
    3) Lootje Ronse 1 neen
    4) mark w. Deurne - Antwerpen 1 3 ja
    5) Spanjaart Tilburg 1 3 ja
    6) Patricske Beerzel 1 3 ja
    7) Heembeek *enkel indien 30/05 Brussel (neder-over-heembeek) 1 3-4 ja Bd 1801 be
    Last edited by Wim.Vanmaele; 7 mei 2015, 13:12. Reden: Annulatie wegens niet opvolgen afspraken
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: SD-Lille: Een Franse stad met Vlaamse roots en nog van dat mmois

    Is er al een definitieve datum voorzien voor deze SD?

    Groeten,

    Mark
    http://markwijnants.zenfolio.com/
    Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

    Comment


    • #3
      Re: SD-Lille: Een Franse stad met Vlaamse roots en nog van dat mmois

      Op ALV werd door mij aangekondigd dat deze SD werd geannuleerd omwille niet nakomen van beloftes, afspraken door SD-deelnemers. Voor het openen, toegang geven tot 'speciallekes' wordt immers vaak het principe 'Ik krijg, ik geef' gebruikt waarbij ik als (mede)organisator dan verantwoordelijkheden neem. Niet nakomen van afspraken brengen mij zo in diskrediet en dat kan ik best missen als kiespijn. Ik wil voor en na een SD steeds met de glimlach kunnen babbelen en aanknoppen bij die mensen, plaatsen waar ik afspraken mee aanging.
      Sorry, en hierover wil ik het niet verder hebben.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment

      Working...
      X