Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OnePlus Invite

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • OnePlus Invite

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een invite voor de oneplus maar tevergeefs. Vandaar dat ik hier eens de vraag stel of er iemand een invite heeft?

    Bedankt !

  • #2
    Re: OnePlus Invite

    Ik heb zojuist een invite gekregen.
    Als je me je mail adres stuurt in een PB bezorg ik je er een als ik de mijne heb.

    Yannick

    Comment


    • #3
      Re: OnePlus Invite

      Oorspronkelijk geplaatst door tom034 Bekijk bericht
      Ik ben al een tijdje op zoek naar een invite voor de oneplus maar tevergeefs. Vandaar dat ik hier eens de vraag stel of er iemand een invite heeft?

      Bedankt !
      Op 10/02 heb je geen invite nodig
      My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

      Comment


      • #4
        Re: OnePlus Invite

        Is gewoon een marketing-strategie LOL.

        Doel is dat je aan iedereen gaat vragen naar een invite en bij hun zo de interesse opwekken dat het om een uitzonderlijk product zou gaan.
        Zo zet je onbewust het product in de kijker.
        Ok, product is best ok.

        Anderzijds, eens je die gekocht hebt krijg je een reeks "invites" die je kan uitdelen aan "bevoorrechte" vrienden.

        Dat is ook randje kantje bedrog of noem het lichte sociale druk om er ook maar eentje te gaan kopen.
        Want ge weet hoe zeldzaam da wel niet is..... (ze maken er honderdduizenden van LOL)

        It's all in the mind.

        Win-win dus.

        PS: Je hebt geen invite nodig om er een te kopen.

        Tickets voor Tomorrowland zijn moeilijker te bemachtigen.

        Comment


        • #5
          Re: OnePlus Invite

          Ik heb nog enkele invites, maar bied intussen ook mijn gsm zelf alweer te koop aan
          Android en ik zullen helaas nooit vrienden worden, ik kon het maar eens proberen...

          Comment


          • #6
            Re: OnePlus Invite

            @ Yakke: Check pm

            Comment


            • #7
              Re: OnePlus Invite

              Ik snap het niet. Je kan toch ook zonder invite zo een toestel kopen?

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment

              Working...
              X