Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat moet je hier van denken? Griepvoorspelling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat moet je hier van denken? Griepvoorspelling

    Hier aan de kust zijn heel wat mensen met luchtweginfecties (keelontstekingen en bronchites) maar nog niet veel gevallen van de griep voorlopig.

    En dat is duidelijk te zien op deze kaart http://www.google.org/flutrends/be/#BE
    Grappig is wel dat blijkbaar enkel de regio Brussel zwaar getroffen is op die kaart. LOL (zal waarschijnlijk te maken hebben met reverse dns voor geolocatie van een ip) Bij google denken ze dat Belgie in Brabant te vinden is LOL

    In nederland toch ook verschillen tussen belgie en nederland https://www.degrotegriepmeting.nl/

  • #2
    Re: Wat moet je hier van denken? Griepvoorspelling

    Dat van Brussel kan kloppen, daar zitten de meeste overheidsdiensten en die ambtenaren zoeken op welke symptomen ze aan hun dokter kunnen vertellen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Wat moet je hier van denken? Griepvoorspelling

      Tijdens krokus verlof zal de curve wel weer dalen. De meeste van die virussen worden opgedaan in de klassen en andere plaatsen waar veel mensen op een kleine oppervlakte bij mekaar zitten en uiteraard ook door het rechtstreekse contact. Weinig verluchting, het is winter en allicht weinig of gebrek aan hygiëne.
      Uit hoofde van mijn beroep kom ik ook dagelijks met een pak mensen, in "aanraking" en dat mag je wel letterlijk nemen. Het gaat dan ook nog om de zwaksten (ouderen) uit de samenleving.Handen voortdurend wassen en bovendien ontsmetten, dit zijn de beste middelen op die epidemieën te vermijden. Daar wordt in de medische- en verzorgingswereld te pas en te onpas op gehamerd en met resultaat.
      Wij hebben 3 kleinkinderen die naar de opvang gaan of gegaan hebben. Je kan niet geloven hoeveel die al ziek zijn geweest. Maar hoe kan het anders, het zijn kinderen die de gevaren van het contact niet beseffen. En volgens mij is het voor de verantwoordelijken van de opvang ook niet mogelijk om alle speelgoed en dergelijke rein te houden of te ontsmetten. dit maakt kinderen hard zegt men soms, maar daar heb ik toch mijn twijfels over. Natuurlijke immuniteit hebben ze ons geleerd, maar daar geloof ik niet altijd in.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Wat moet je hier van denken? Griepvoorspelling

        En is het nu alléén griep dat je kunt krijgen of bestaat een zware verkoudheid niet meer....daar kunt ge ook serieus van afzien.
        Ik denk dat ze in de nieuws media alléén nog griep kennen.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: Wat moet je hier van denken? Griepvoorspelling

          griep of verkoudheid, maakt niet uit ze zijn beide heel vervelend en een gepensioneerde kan zich eigenlijk ziek zijn niet veroorloven bij gebrek aan tijd.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: Wat moet je hier van denken? Griepvoorspelling

            Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
            griep of verkoudheid, maakt niet uit ze zijn beide heel vervelend en een gepensioneerde kan zich eigenlijk ziek zijn niet veroorloven bij gebrek aan tijd.
            En zeker als hij nog een volle dagtaak draait...
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment

            Working...
            X