Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's uploden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's uploden

    ik heb nu nieuwe camera van D300 naar D700 heb een paar foto geuplode maar nu wil mijn pc geen enkele foto meer uploaden; wat kan ik daar aan doen

  • #2
    Re: foto's uploden

    Da's een beetje te weinig informatie, koen1950. Hoe doe je dat uploaden precies? Van je camera (USB verbinding met PC - welke OS versie?) of via geheugenkaartlezer (altijd makkelijker)?
    Eerst ging het wel, zei je, en daarna niet meer? Wat is er veranderd?
    De D700 is niet zo recent dat je de allerlaatste versie van zeg maar Lightroom of Adobe Camera Raw nodig hebt, bovendien is bij je camera vast ook software bijgeleverd. Trouwens, gaat het om RAW-foto's of JPG?
    Dus graag zoveel mogelijk details eer we vanop afstand een diagnose kunnen stellen en een oplossing aanreiken.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: foto's uploden

      eigenlijk deed ik niet anders dan vroeger met mijn D 300 maar ik had al een paar foto's kunnen uploaden maar daar na kwam er op mijn scherm dat er nog een foto niet door gekomen was , zo verstond ik het toch en zo hield dat de boel op en lukt het niet meer, nu ga ik rechtstreeks naar D700 in mijn fotomappen terwijl mijn usb draadje in zit en daar kan ik ze uploaden , maar waarom is dat nu anders

      Comment


      • #4
        Re: foto's uploden

        Voor een paar € een kaartlezer kopen, dat gaat veel sneller als uit de camera en de camera met een draadje eraan op het bureau vind ik veels te link, zeker als je computer op de vloer staat.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: foto's uploden

          Seder ik een andere camera heb een D700 dus laat hij mijn foto met LR is dat zo ingesteld , is natuurlijk weer aanpassen nog nooit gedaan , en ik ben ook een gewoonte dier

          Comment

          Working...
          X