Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak voor groot glas en nog wat spul

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rugzak voor groot glas en nog wat spul

    Momenteel gebruik in de Lowepro Pro Trekker 600 AW.
    Heel tevreden over, maar "net" iets te klein.
    In mijn zoektocht op het net heb ik tot nu toe niets groter gevonden, vandaar mijn vraag hier.

    TravelToy.
    www.christian-bailleul.be | Blog

  • #2
    Re: Rugzak voor groot glas en nog wat spul

    Wablief?
    U hebt het over zowat de grootste tas bij Lowepro, geschikt voor zelfs een 600F4 + body!
    Als u zoekt om een 1200mm weg te bergen of de Sigma 200-500F2.8 dan zal dat idd niet lukken, maar ik vermoed zo dat een 800F5.6 er wel los in kan.
    Zelf heb ik een 300AW en daar gaat vlot een 400F2.8 in met plaats voor een body (apart), een "gewone" lens en een flitser (+ de klassieke attributen uiteraard zoals extra batterijen, kaarten, schrijfgerief)
    Als het echt hoeft dan is lowepro heus niet de enige fabrikant.
    Veel succes.
    Alain

    Comment


    • #3
      Re: Rugzak voor groot glas en nog wat spul

      600 F4 + Body past net ... maar dan moet je wel het voorste deel van de zonnekap thuislaten, want die past niet.
      Ook de originele beschermhoes voor de frontlens past niet.

      Daarnaast moet er ook nog een 2de body mee, een macro, een groothoek, een 300 f/2.8, een teleconvertor en een verrekijker. (afgezien nog van batterijen/kaartjes/etc)

      Om het nog erger te maken moet er ook nog wat campeerspul mee (kookvuur, eten, drank, slaapzak, bivakzak, bestek, kookpotje, etc)

      Vandaar dus "net" iets te klein

      Alternatieven voor LowePro zijn zeker ook welkom, als ze maar van degelijke kwaliteit zijn.

      TravelToy.
      www.christian-bailleul.be | Blog

      Comment


      • #4
        Re: Rugzak voor groot glas en nog wat spul

        ben je dan niet beker met een kampeerrugzak? met daarin wat extra compartimenten (zelfgemaakt?) (zoiets bv http://www.bax-shop.nl/absorbers/bek...producten.html)
        Nikon Powah

        Comment

        Working...
        X